lunes, 15 de febrero de 2010

140.000 persones viven baxo l'umbral de la probeza n'Asturies


De les daqué más d'un millón de persones censaes, oficialmene hai 140.000, el 14% de la población, que viven per debaxo del umbral de la probeza, una categoría na qu'entren quienes sobreviven con una renta añal inferior a 6.278 euros, ingresos nos que la estadística gubernamental fixa el llistón. Pese a ser unos datos mui duros, Asturiesta tien una tasa de probeza menor al del conxuntu del Estáu onde un 20% de la población ye probre, anque per enrima de la del País Vascu por exemplu onde los probress son 'namás' el 8%.

Son datos qu'asoleya l'Institutu estatal d'Estadística, que tamién espeyen que quienes caltienen los sos salarios en Asturias, reciben cantidaes superiores a la media estatal por mor de la influencia nes estadístiques qu'exercen les prexubilaciones mineres y siderúrxicas o la estabilidá de los sueldos de los funcionarios.

El mapa asturianu de la probreza, centráu hasta va poco en coleutivos denomaos 'marxinales' y en dalgunos barrios urbanos, agora inclúi families que llevaban una vida cómoda relativamente y que d'un día pa otru quedó ensin ingresos pola perdida d'empléu. El perfil nuevu de probre ye la de una persona parada, principalmente muyer, con fíos, y que nun pertenez a un sector consideráu marxinal.


Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario