jueves, 18 de febrero de 2010

Dientru pocu prohibirán los bolos y les fabes...


Xixón va obligar a beber sidre en llugares acotaos y con tapón de plásticu o escanciadores lléctricos

Asturies sigui perdiendo, poco a poco, la so identidá. Y gracies a los mesmos de siempre. Xixón, el conceyu más pobláu del país, inclúi nel borrador de la so ordenanza nueva de terraces la prohibición d’escanciar sidre na cai. Namái va poder bebese na vía pública nes terraces autorizaes y con tapón de plásticu o escanciadores lléctricos, lo que llevaría a perder situaciones tan prestoses como dir a beber una botella sidre en Cimavilla na plaza d’Arturo Arias, más conocida como la d’El Llavaderu, o en cualisquier otru puntu de la ciudá.

Según reza’l borrador “namái pue escanciase sidre nes terraces autorizaes que tengan los sos correspondientes elementos de recoyida y proteición qu’impida tirar na vía pública los residuos derivaos del escanciáu y del consumu d’esta bebida”. L’anterior ordenanza, del 2002, tovía vixente, obliga a los hosteleros a facese cargu de la llimpieza del entornu de la sidrería o bar que rexenten. Agora, el gobiernu del PSOE y IX-BA-LV apuesta por llimitar el consumu de sidre con esta midida prohibicionista que va afectar a chigres, llagareros y consumidores por igual y que, de xuru, va tener repercusión nel turismu na ciudá, yá que la bebida nacional ye ún de los principales reclamos del país.

A cambio, los hosteleros de la ciudá van poder mantener les terraces n’usu los 365 díis del añu, y non como agora, que namái podíen instalase na cai n’époques determinaes, lo que va beneficiar a cafeteríes y bares. ¿Sedrá esto lo que nomen turismu de calidá? ‘Asturias con sal’. Y ensin sidre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario