lunes, 15 de febrero de 2010

Escándalu 'etílico-políticu' del alcalde de Sieru


Triplicaba la tasa d'alcohol permitíu y sedrá xulgáu por un delitu contra la seguridá del tráficu.


L'escándalu etílicu de Juan José Corrales españó ayeri y espandióse per tol país, y pel estáu, salpicando dafechu a la Federación Socialista Asturiana (FSA). Dempués d'un día "duru" de folixa en Les Comadres de La Pola, l'alcalde Juan José Corrales (PSOE) estrellóse borrachu a les 6.30 de la mañana del vienres col so coche oficial, con una tasa de 0,75mg/l. Al rexidor sierense nun se-y ocurrió otra que la de garrar el coche pa dir a Llugones, onde reside. Argüelles foi la final del so trayectu, l'alcalde "comióse" la retonda d'esta llocalidá, que fai tamién d'entrada a Noreña, y estrozó'l coche nun accidente que nun tuvo consecuencies pa la so salú pero qu'entovía nun se sabe les que tendrá na so vida política.

L'Alcalde de Sieru foi treslladáu a l'Hospital Central onde se constató que nun sufría mancadures. El rexidor dará esplicaciones públiques nun tardando y recapacita sobre'l so futuru políticu en so casa. Daes les circustancies, Corrales nun acudió a la cena a la que taba invitáu ayeri y que servía como actu de despedía d'un sarxentu de la Guardia Civil destináu en La Pola.

L'escandalu etílicu de Juan José Corrales pue pasá-y factura política y dende la FSA ya se considera'l casu como grave, sobremanera pola "exemplaridá" que se-yos supón a los cargos públicos. Espérase un bon espolín políticu nesti conceyu asturianu, mui importante por estensión y por población, pa mañana y la selmana que bien. La comparecencia pública de Corrales ye mui esperada y l'escándalu ye parte de les conversaciones y chancies de tola población asturiana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario