viernes, 24 de junio de 2011

La farsa del casu "Bateragune" escontra'l sindicalismu combativu



SOLIDARIDÁ: Comunicáu de sofitu a Rafa Díez y al sindicatu LAB

Dendi Asturies, la Corriente Sindical d’Izquierda quier asoleyar el so sofitu y solidaridá con Rafa Díez Usabiaga y los sos collacios del sindicatu LAB, que van ser xulgaos pol “delitu” de llevar fasta les caberes consecuencies, la defensa de la llibertá y los drechos del Pueblu Trabayador Vascu.

Pa nos, perbaxu la farsa’l nomáu casu “Bateragune”, lo que se quier tapecer ye un nuevu montaxe xudicial y policial que namás tien comu finxu la represión de los representantes sindicales más combativos y coherentes d’Euskal Herría y l’intentu d’esaniciar la resistencia de los y les trabayadores vasques.

N’Asturies y, en concretu na Corriente Sindical d’Izquierda, conocemos perbien lo qu’apareyen esta triba de xuicios y acusaciones. Y, darréu d’ello, facemos de nueso la causa d’estos collacios y vamos facer cuantu tea nes nueses manes p’algamar la so asolución y la so puesta en llibertá.

Esti ye’l camín que tenemos de percorrer: la llucha pola causa de los y les trabayadores y la solidaridá ente los pueblos. Esti ye’l camín que siempres percorrieren Rafa Díez y los sos collacios y ésti ye’l camín nel que siempres van tener a la CSI al empar.












No hay comentarios:

Publicar un comentario