jueves, 16 de junio de 2011

L'Audiencia nacional española nun considera 'terroristes' a los comunistes deteníos


Nuevu ridículu de la delegación del gobiernu español n'Asturies.

Los trés militantes del PCPE deteníos el martes quedaron en llibertá con cargos tres declarar güei na Audiencia Nacional española tres ser acusos de delitos de terrorismu. Finalmente, pese al enfotu de la policia y de la delegación del gobiernu español n'Asturies de mandalos a Madrid como terroristes, el tribunal nun considera que los supuestos fechos polos que foron deteníos nun puen calificase de terrorismu y que sedría de daños polo que sedrá'l xulgáu d'instrucción de Llangréu quién analice los fechos .

2 comentarios:

  1. Últimamente veo al ¿nacionalismu? (¿úlu?) asturianu mui pocu asturianu y munchu comunistoide. Váis quedar en cuadros, amiguinos, con esi llinguax. Siempre apellando fascista al que nun piensa como vós, y vós táis siendo los más fasccistes de toos con esa intolerancia y esa zarrazón. Tenéis secuestráu al movimientu identitariu asturianu con tolos vuestros clixés y tics de "antifascismu", "izquierda combativa", "independencia y socialismu" y demás. ¿Nun vos decatais de que n´Asturies esi discursu, por llamalo de dalguna manera, nun lu sigue nin Dios. Los meyores de vosotros tán dimitiendo, colando pa casa, porque se tán decatando de que nun hai nacionalismu detrás. Hai un discursu "antisistema" dafechamente tresnocháu. Tais desanimando a los cuatro o cinco nacionalistes de verdá que quedaben. O refundamos esto, o queda la UNA pa Zapico y el Conceyu Abiertu pa MAF, y toos a casa. La crisis , el FAC y los "indignaos" vos pillaron col pie cambiáu, y nun vos tais enterando de la fiesta. Quixístis montar otru circu como el de FER colos mozos del PCPE arrestaos, menos mal que los mandaron pa casina, que sinón teníamos el turre hasta l´añu que vien. Vamos de culo, collacios. Nun vos enteráis de que los partíos nun son propiedá de naide, de naide. O los refundais haza un Paríu Asturianu, o perdemos lo poco que mos queda: la dignidá.

    ResponderEliminar
  2. Soi Carlos Blanco señores... el llangreanu flamencúuuuuuuu... qu'enantes cantaba rumbines y agora canto a mio rexón... Quieru ser cabezaleruuuuuuuuuu... d'un partíu mui grandóooon... pero naide me sofita, pero naide me sofitaaaaaaaaa... porque soi mui derechóoooon...

    ¡¡Pillete!!

    ResponderEliminar