martes, 14 de junio de 2011

Represión a dos militantes del PCPE-Asturies.




PCPE - 14/6/2011 - Asturies/Estáu Español

Na tarde d'esti martes, día 14 de xunu, presentáronse dellos policíes de paisanu na sé'l PCPE en Candás y, ensin mediar desplicación denguna, lleváronse deteníos a Vanesa García Rodríguez y a José Iván Fernández, esti últimu ye ñembru del Comité Central del PCPE.

Al estilu de la Brigada Político-Social de l'anterior dictadura, personose un grupu bien grande de policíes secretes, en dos vehículos, que requirieron a los dos ñembros del Partíu y que los llevaron presos, ensin que mediaren desplicación denguna y ensin que pudieren siquier informar a otra persona que tamién s'alcontraba nel llocal nesi momentu.

Esta actuación policial vien a ser una espresión más de la llínia d'acosu que los cuerpos de policía desendolquen contra l'actividá política del PCPE y de los sos militantes. Respuende a una intencionalidá política de tratar de torgar l'actividá política del Partíu, que s'encara direutamente colos intereses de la dictadura del capital, la oligarquía y los aparatos del Estáu que los protexen. Esta aición, amás, realízase nun momentu nel que'l gobiernu de la socialdemocracia impulsa la nueva reforma llaboral que quier desaniciar los drechos de la negociación coleutiva, y que quier colocar a la clas obrera a los pies de la patronal.

Nengún acosu, por violentu que seya, va impedir la continuación de l'actividá política del PCPE al lláu de la clas obrera na llucha pol socialismu ya'l comunismu. Cualaquier ataque nesta situación nun fai más que medrar la moral de llucha del Partíu, ya'l so determín d'encarar estes aiciones col sofitu del pueblu de la clas.

El PCPE desixe la llibertá inmediata de los sos dos ñembros, ensin cargos de tipu dengún.

El PCPE denuncia l'actuar de les fuercies policiales de la dictadura del capital, actuar que -una vez más- pon de manifiestu'l cálter de clas del Estáu y de los sos aparatos de represión.

¡LLIBERTÁ PA VANESA YA IVÁN DARRÉU!
¡VALIÓ DE LA REPRESIÓN PA COL COMUNISMU!

Nota prensa del PCPE

No hay comentarios:

Publicar un comentario