Esto nun da pa más. Lo qu’entamó siendo una “cris”, finó siendo una estafa qu’asoleyó la braera cara’l capitalismu. Les presones nun importen, namás son man d’obra y mercancía. Lo único qu’importa son los mercados y los dividendos.
Banqueros, especuladores y grandes empresarios ensin escrúpulos, fáense millonarios. Criminales de traxe y corbata qu’enxamás van entrar na cárcele. Los ricos faen el so agostu y aumenten la so riqueza con impunidá dafechu.
El paru, la precariedá y la probitú cébense cola clas obrera y los drechos llaborales yá formen parte’l pasáu. Hai quien camienta que les obreres y los obreros tienen drechos. Pero nun ye verdá. Los únicos que ñacen con drechos son los ricos.
L’acosu y derribu a la Sanidá, la Educación y los Servicios Sociales, van facer que perdamos la nuesa salú, que los nuesos fíos y fíes nun puedan estudiar y que les presones con necesidaes dependan de lo qu’atopen na basoria.
Hai 100.000 paraos y paraes n’Asturies. 70.000 nun cobren nada o cobren el subsidiu de desemplegu (unos 400 €). Otros y otres 30.000 tienen la suerte de sobrevivir con un pocu más de la mesma miseria.
Despídennos, empobrécennos, desáhuciennos, quítennos la nuesa salú, tórnennos en man d’obra analfabeta y, si protestamos, múltennos, péguennos, detiénennos y encarcélennos. La represión ye’l recursu los poderosos.
Y, por si nun fuere enforma, agora van saquear les pensiones. Too-yos paez poco. El capitalismu ye asina: la banca siempre tien de ganar.
Mentantu, les caxes fuertes de los bancos quéden pequeñes y yá nun dan abastu pa guardar más perres. Pero cuandu daquién nun tien nada, lo único que-y queda por facer ye quitá-ylo a quien lo tien too.
Pues, ¡manes a la obra!. ¡Vamos facelo!. ¡Y ensin contemplaciones!.
CSI-CGT-CNT-SUATEA