lunes, 9 de agosto de 2010
Flamenquismu y POP comercial español nel "Día d’Asturies" institucional
Isabel Pantoja, Rosa, Daniel Diges, Tamara, Soraya, Chenoa, Sergio Dalma, Innocence, Mirko y Mencandance conformen les principales actuaciones de los actos del Día d’Asturies, qu’ente’l 4 y l’8 de setiembre van cellebrase en Ribeseya, y que van concluyir con una gala televisada pola TPA na que van actuar los artistes mentaos. Los actos conmemorativos del Día d’Asturies fueron presentaos ayeri nel pabellón del Principáu na Feria d’Amueses, pol presidente, Vicente Álvarez Areces; l’alcalde de Ribesella, Ramón Canal; la conseyera de cultura, Merced Álvarez y el direutor de la RTPA, José Ramón Pérez Ornia.
Tantu Areces como Canal destacaron el potencial económicu pa la contorna de la cellebración del Día d’Asturies anguaño en Ribesella. El mandatariu encuadró los actos del Día d’Asturies dientru del plan del Gobiernu pa "convirtir a Asturies nún polu artísticu y musical", coles correspondientes repercusiones en materia d’atraición turística y de promoción económica.
Areces amosó’l so enfotu en que se superen los 500.000 visitantes nos cinco díes de cellebraciones "si la climatoloxía yenos favorable". Señaló qu’en Ribesella podrán vese artistes "de primera llinia" como Sergio Dalma (va actuar el domingu día 5) o Chenoa (el martes día 7) y destacó la retresmisión al traviés de la TPA de la gala del día 8, que tamién se podrá siguir en toa España al traviés de les respeutives televisiones autonómiques, arrexuntaes na FORTA (Federación de Muerganismos de Radio y Televisión Autonómicos). Nesti sentíu, el direutor de la RTPA, José Ramón Pérez Ornia, señaló qu’ "a esi mediu millón de persones que dicía’l presidente que puen visitar Ribesella y festexar el Día d’Asturies, hai de sumar los espeutadores que lu van ver al traviés de televisión. Cada día n’Asturies hai un promediu de 300.000 asturianos que coneuten cola primer cadena y 100.000 cola segunda, na que redifundimos una hora más sero tola programación; esto ye, práuticamente, otru mediu millón d’asturianos van ver el Día d’Asturies en televisión".
L’alcalde de Ribeseya amosose, pela so parte "encantáu" de que’l Gobiernu escoyera anguañu a Ribesella pa cellebrar el Día d’Asturies. Ramón Canal tamién aprovechó la comparecencia pública pa espresar les sos condolencies a la familia del nuevu fináu demientres los festexos del descensu del Sella.
Por últimu, l’agrupación política Bloque por Asturies (BA) calificó d’escandaloses les actuaciones programaes pa esti Día, calificándolu como "burlla cruel" a la ciudadanía asturiana, pues criticó qu’al tiempu que se menoscaben polítiques sociales, retáyense sueldos y emplegos y esaníciense aídes a families con fíos discapacitaos, el Gobiernu nacional contrata a artistes foriatos "esbardiando’l dineru n’actuaciones que nada nuevo apurren a los turistes y braniantes que s’averen a la nuesa tierra a conocer el nuesu arte, cultura ya identidá", estrozando asina "la oportunidá d’atrayer a turistes y braniantes, de proyeutar Ribeseya y Asturies, cola programación d’actuaciones que podríen vese en cualesquier otra parte, ensin entender que’l que visita la nuesa comunidá busca conocer propuestes nueves que nun atoparíen n’otres partes del Estáu (español)".
Calificaron igualmente de "paletismu" esta política cultural na que "se vuelve a perder la oportunidá de potenciar y dar conocer l’arte y la cultura asturiana, y de sofitar nesta dura dómina de crisis a artistes y grupos asturianos".
Fonte: Aruelu.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario