viernes, 9 de septiembre de 2011
Propuesta d'una mesa xunitaria pa les eleiciones estatales
¡Tenemos mieu! ¡Vivimos con mieu! Mieu a perder el trabayu; mieu a buscar trabayu y nun atopalu; mieu a nun poder pagar la hipoteca o a nun poder independizase de los pas; mieu a nun disfrutar d’una pensión nel futuru…
Los medios de comunicación de mases que, por supuesto, tán controlaos polos poderosos, atemoricen a la xente a diariu: el mieu a una recesión económica nueva, a los ataques de los mercaos, a que se funda la bolsa; mieu a un rescate como’l de Grecia…
Según en que momentu y los intereses que tengan ellos, deciden a qué tenemos que tener mieu: al gripe A, a les armes de destrucción masiva, al terrorismu internacional, a la recesión económica…
El mieu ye’l arma mayor de control social. El mieu ye l’arma meyor escontra la rebeldía. El mieru ye antirrevolucionariu. El mieu bloquea a les persones, paraliza a les sociedaes. El mieu ye’l nuesu peor enemigu.
Mieu a ser pocos nuna movilización, a que la sociedá nun mos cmprenda y a sentinos sólos cola verdá. Cola verdá, por exemplo, de qu’Asturies ye una nación; que como pueblu asturianu correspondenos el derechu a decidir lo que queremos ser, cómo queremos furrular y qué futuru queremos pal nuesu país.
Cuando atopamos el valor, facemos coses y decimos lo que pensamos, ¿nun son ellos entós los que tienen mieu? ¿Cómo s’entiende si non la censura mediática o’l control policial? Saben qu’equí hai un país cultu, una nación valiente qu’amosó bien de veces la so voluntá de caminar llibre y con dignidá pel sendero de la histora.
Tienen mieu a que los que temos equí nos presentemos a les eleiciones. L’Estáu español reformó la Llei Eleutoral pa llimitar la participación de los minoritarios desixendo a cada organización n’Asturies alrodiu de 1.000 firmes validaes. En rellación a esti asuntu inmediatu, n’Andecha fiximos una reflexón interna: l’Estáu español quier dexar fuera a organizaciones como la nuesa.
La situación d’Asturies anguaño, y en particular la situación de les organizaciones nacionalistes, ye delicada. Dalgunos dixeron que sacaríen dos diputaos y otros qu’el so candidatu aspiraba a ser el presidente próximu d’Asturies, y nun hubo nada d’esto. Siendo autocríticos, quiciabes debamos replanteanos dalguna cosa. Poro, queremos facer una propuesta güei mesmo a les organizaciones asturianes. L’Estáu español bríndanos ensin querer la oportunidá de dar un pasu históricu. Nestes eleiciones estatales que nun son importantes pa nós, pero que podríen servinos d’ensayu pa una xunidá d’aición, proponemos sentanos nuna mesa mañana mesmo, y ensin condicionantes previos, alcordar unos mínimos que nos permitan recoyer les firmes xuntos pola causa común d’Asturies y presentanos asina a les eleiciones estatales.
Esperamos que les organizaciones sían receptives a esta propuesta. En cualisquier casu, sigue firme’l nuesu apueste por dir fortaleciendo rápidamente’l nuesu movimientu políticu d’izquierda soberanista.
Bon día de la Nación Asturiana.
Mariu Arbesú ye voceru nacional d'Andecha Astur y foi'l candidatu de Conceyu Abiertu a les eleiciones a la Xunta Xeneral.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Y eso ye Nacionalismu?
ResponderEliminarA min suéname talo qu'a IU.