miércoles, 29 de febrero de 2012

Concentración pol despidu de la representante de CSI en Valoriza

CSI denuncia que la empresa Valoriza caltién unes condiciones llaborales illegales nel centru xeriátricu de Los Canapés (Xeres encomendaes, horarios y calendarios llaborales...), y la trabayadora, representante sindical de la CSI, denunció eses condiciones illegales de trabayu que tan dándose na empresa.


El prósimu xueves, 1 de marzu de 2012, a les 19:00h, la Corriente Sindical d’Izquierda convoca una concentración delantre’l centru xeriátricu de Los Canapés, n’Avilés, pol despidu de la so representante sindical na empresa “Valoriza”. La empresa “Valoriza”, subcontratada pol Gobiernu nes residencies d’ancianos, vien de despedir, nel centru xeriátricu avilesín de Los Canapés, a una trabayadora de 59 años, que tien reconocida una discapacidá del 50% y con varios familiares al so cargu, ún d’ellos en silla ruedes.


La representante sindical foi despedía’l pasáu mes de xineru, cola disculpia del baxu rendimientu de la trabayadora demientres el mes anterior. Pero demientres esa dómina de tiempu, la trabayadora atopábase de baxa por un acidente trabayu, que la empresa nun quier reconocer y pretende facer pasar por una baxa por enfermedá común.


Pa la CSI, la empresa Valoriza quier "reprimir y castigar a la so representante, pola defensa de los drechos llaborales que taba realizando nel centru de Los Canapés. Nun hai dubia denguna de que, pa Valoriza, esta trabayadora ye una “torga” que quier desaniciar con un despidu, que namás se pescancia comu un actu de persecución sindical y comu’l primer pasu de la empresa nel despidu de más trabayadores y na precarización de les condiciones de trabayu".

Por toes estes razones, la CSI desixe la realmisión darréu de la so representante sindical, la recuperanza de los drechos de los y les trabayadores y la normalización de les condiciones llaborales, pa lo cualo nun va dubiar nin un solu intre en remanar tolos preseos xudiciales y de presión social que tea al so alcance.

No hay comentarios:

Publicar un comentario