Asina asocedió en Xixón, xustamente cuando'l Piquete de la CSI, SUATEA, CGT y CNT ya empobinabase a la Ca Sindical pa preparan la manifestación convocada a les 12 hores pola izquierda sindical. Daba la impresión que la Policía tenía marcada pa la mañana del 14P, una cuota golpes, ferios y detenios, teniendo d'apurar poco enantes del repliegue de los piquetes. Primero na cai Llangreu onde ensín mediar pallabra cargaron contra los sindicalistes, golpeando indiscriminadamente a persones indefenses, produciéndose un feriu y dellos mancaos, amás d'un deteniu. Poco dempués sedría na cai de Sanz Crespo, delantre de la Ca Sindical, onde intentaron quita-y la cámara a un fotógrafu provocando otru incidente, volviendo a cargar sobre los allí congregados, golpeándo-yos y lo que ye absolutamente intolerable: un posterior asaltu a la Ca Sindical, en cuyes escaleres y antoxana, alcontrabense numberosos sindicalistes que impidieron l'asaltu de la Policía Nacional del "so llar".
Esta aición absolutamente intolerable de la Xunidá d'Intervención de la Policía Nacional, saldose con numberosos mancaos y un feriu con la tiesta ensangrentada polos fuertes golpes recibios y que tuvo de ser treslladau al Hospital, además d'otros tres compañeros detenidos pola Policía Municipal que también cargó con saña desmedio.
Por tolo ocurrio y equí dicho, Conceyu Abiertu por Xixón, amás de felicitar pola lliberación de los cuatro detenios impuesta pola valiente y solidaria movilización de los miles de manifestantes que arodiaron la Comisaría durante dos hores, desixe:
> La llibertá ensin cargos de los cuatro detenidos de Xixón, y del que lo fuera en Uxo.
> La dimisión inmediata de Gabino de Lorenzo, Delegau del Gobierno n'Asturies y postreru responsable de la actuación de la Policía
> La dimisión inmediata de Rafael Felgueroso, Conceyal de Seguridá Ciudadano del Aytu. de Xixón
No hay comentarios:
Publicar un comentario