sábado, 13 de diciembre de 2008

El xuiciu a Fer sedrá'l 12 de xineru en Madrid.


12 Xineru: Xuiciu a Fer

L’Audiencia Nacional adelanta enforma la fecha prevista

La sala 4ª del Tribunal d’esceición español, que preside la maxistrada Ángela Murillo, vien de notificar, con 33 díes de marxe, que’l prósimu 12 de xineru sedrá la fecha de cellebración del xuiciu al militante independentista.

La media qu’esta sala vien tardando ente la fecha de la petición fiscal y la del xuiciu, ta ente los 9 y 12 meses, polo que nun se pescancia’l por qué de tantes prieses pa con Fer, cuando malpenes fai mes y mediu de que-y notificaren la so petición. Amás, al nun tar l’imputáu en prisión, nun fai falta tener una conderga enantes de que cumpla los 4 años dende la so detención.

La defensa del militante independentista vien de presentar una quexa pa que s’aplace’l xuiciu, al nun tener tiempu pa preparar bien esti casu. Asina y too, esta posibilidá ye bien probe según reconocieron les mesmes funcionaries del xulgáu qu’almitieron tar faciendo contrareló toles prebes solicitaes pa poder teneles pa esa fecha.

Asina que lo previsto ye que’l xuiciu entame’l llunes 12 xineru a les 12 hores, siendo perprobable que s’allargue más de un día polo llargo del sumariu y la gran cantidá de testigos y peritaxes. Ye de recalcar que la policía española llevará a diez de los sos miembros, tres d’ellos peritos, a declarar. Lo que dexa bien claro la so osesión por encarcelar a Fer G.R.

Dende Sofitu, y a pesar de toles torgues, yá se ta entamando a organizar la rempuesta a esti nuevu ataque de represión españolista. Ente les aiciones previstes tán les que vienen darréu:

- Martes 23 d’avientu Concentración na Casa Sindical de Xixón a les 18:30h.
- Sábado 3 de Xineru  Mani dende la plaza L’Humedal de Xixón a les 17:30 h. Conciertu na Casa Sindical de Xixón de magar les 19:00h.
- Llunes 12 de Xineru marcha en bus a Madrid y concentración na Audiencia Nacional a les 12:30h.

Y ta trabayándose en más aiciones, pero la represión al Movimiento de Lliberación Astur nun ye na más el casu de Fer. Tán acabantes de multar a un mozu tres participar na mani pola República Asturiana namás que por llevar un cúter col que cortó’l plásticu del baberu. Tamién tán recientes dos multes pol fechu de llevar les pegadielles AS na matrícula’l coche. Otros dos independentistes siguen pagando les multes que-yos punxeron por un delito d’ultraxe a España y daños. Y qué dicir del control policial que carecemos. Indentificaciones masives, como’l pasáu 6 d’avientu nuna concentración escontra la Costitución Fascista Española, seguimientos, pinchazos telefónicos...

Y too esto supón unos gastos económicos altísimos ente multes, defensas xurídiques, viaxes a l’Audiencia… Por eso dende Sofitu facemos una llamamiento a la to solidaridá, política, pero tamién económica.

Sofita a Sofitu: númberu de cuenta de Caxastur 2048 0000 23 0340142034

PUXA ASTURIES LLIBRE!! PUXA ASTURIES SOCIALISTA!! PUXA LA LLUCHA!!

Sacau de Sofitu.


¡SOLIDARIDÁ CON FER! [* + ]