sábado, 28 de abril de 2012

Primeru de mayu n'Asturies

El prósimu martes 1 de mayu cellébrase n'Asturies, y en tol mundiu, el Día Internacional de los Trabayadores, día del proletariáu internacional. Esi día habrá nel mundiu una montonera de movilizaciones y convocatories pol socialismu, pola dignidá de los y les trabayadores, la soberanía nacional y la democracia popular. En definitiva, en tol mundiu'l prósimu martes habrá en tolos países miles de voces glayando escontra l'actual dictadura del capitalismu, que ellí per onde pasa arrasa con miseria, desigualdá, represión ya individualismu xenocida.

N'Asturies la situación ye bien conocía, el capitalismu manifiéstase con grandes proyeutos económicos de calter colonial manexaos dende la metrópoli Madrí. A nivel industrial, enerxéticu, residual... Asturies ye un país que tien una situación económica permurnia pero al empar sacrifica la so ñatura, fuercia de trabayu y productividá al serviciu del capitalismu españolista, ensín que dientru d'esi xuegu capitalista tea dengún beneficiu a cambeu d'esi sacrificiu.

Les muertes nel tayu siguen medrando, la patronal sigue cuntando les sos mentires y falacies de siempres y algamando cuotes de poder políticu mentantu nun paguen la crisis social y económica qu'ellos mesmos xeneraron y se faen más ricos y riques al travíes del yá tan sonáu "sacrificiu de toes y toos" del que nos fala'l sistema capitalista pa superar la so crisis. Lo más murnio ye que'l propiu Pueblu Trabayador entrá nel xuegu y acaba creyendo esos llamamientos lliberales al sacrificiu, qu'a la fin nun son más que recortes económicos y de drechos algamaos pola clas obrera y pa la clas obrera. Los pocos drechos sociales colos que podía movese'l pueblu tan siendo desmantelaos, amosando esti fechu lo feble de la supuesta democracia monárquica española.

Les burguesíes nacionales qu'hai nel Estáu en momentos d'auxe económicu ( pa elles) viendense meyor que nunca al españolismu, amosando que la burguesía nun tien patria y la burguesía española manexa al so antoxu tola parafernaria nacionalista española, somorguiando un puquiñin más a los pueblos/naciones del Estáu. El sistema capitalista sigui diendo de la man de la idea d'España, yá qu'esa idea ye una idea propia d'esi sistema lliberal qu'impunxieron valíendose d'esi nacionalismu, ente otres coses. La inoracia y el nivel cultural y educativu del Estáu Español (n'amenorgamientu por ciertu) faen que tol mundiu piénsese como español, un nuevu modelu d'interclasismu estúpidu, onde afiten una coleutividá que gana mundialinos de fúbol y na que toos piensen que son iguales.

Como vemos, España, ferramienta'l capital y el propiu sistema, gocien de bona salú pesie a la supuesta indignación xeneralizada qu'hai. Al mesmu tiempu, les clases populares conscientes de la braera situación n'Asturies siguen ensín una alternativa soberanista y de clas, el soberanismu asturianu sigui en crisis y el nacionalismu ca vegada va a fórmules más reformistes que polo visto en marzu nun-y valen de nada.

¿Qué facer?

Esti nun ye un analís posáu, ye un analis que probatiblemente seya consideráu como feble y pocu rigurosu pero camentamos qu'hai una riestra d'emerxencies que camentamos como necesariu mirar haza elles. El lleutor avezáu sabrá que siempres tamos diciendo lo mesmu, pero ye la realidá. Cualesquier país coles condiciones suxetives y oxetives que tien Asturies nesti momentu lliberose permediu d'un procesu d'emancipación social y nacional. La condición de colonia y d'esplotación y espoliu masivu capitalista faen qu'Asturies tea d'afondar na so construcción nacional, enfrentase col Estáu y trabayar sobre'l socialismu y pol socialismu.

Hai qu'amestar a la concenciación nacional el componente de clas y facer ver a la xente d'esti país qu'otra Asturies ye posible. Una Asturies fuera de les grandes estructures de poder de la oligarquía mundial y española con soberanía, independencia y xusticia social. Una Asturies non dependiente y que dea exemplu al mundiu de lo que ye una economía y un sistema políticu al serviciu de les persones y non de les plusvalies.

Namái hai que buscar la fórmula pa facer qu'Asturies seya de nuevu un referente pa la clas obrera mundial, pero da-y una vuelta de tuerca y amestar el componente nacional. Pa ello, ye pernecesariu desechar les ferramientes polítiques y sindicales qu'anguañu son mayoritaries n'Asturies y que furrulen col pasu los años como una mafia clientelar al serviciu del capitalismu español.

La independencia nacional d'Asturies va costar muncho, hai que crear la conciencia nacional pa lo que quiciabes haya qu'entamar a quitar dalgunos tabús, pero eso si, nunca dir a posiciones de nacionalismu reaccionariu, sinon de construcción nacional y social. Asturies tien de ser una barricada que nun pueda pasar el sistema d'esplotación del home pol home, y pa ello tien de llibrase del llastre imperialista español. Hai que construyir país, patria y nación, dende la izquierda y al empar semar socialismu, un socialismu revolucionariu qu'anguañu tien poca cabía dientru'l mesmu soberanismu, pues si bien fálase d'esa "independencia y socialismu", bien poca xente patriota propón una idea y una fueya de ruta p'algamar esi socialismu y diseñar esi socialismu. Pa qu'esto camude, la formación y la organización van ser claves pa superar l'actual estáu de les coses. Pel momentu, pasa a l'aición y movilizate col sindicalismu asturianu de clas esti prósimu 1u de mayu. Depués vendrá'l tiempu de los alderiques internos y la normalización d'un movimientu políticu asturianu y popular.

¡Puxa'l Primeru de Mayu!

¡Puxa'l Pueblu Trabayador!

¡Puxa Asturies!

La CSI solidarízase col Sindicatu Andaluz de Trabayadores

El gobiernu andaluz desaloxó la Finca Somonte, ocupada por trabayadores del SAT.

La Corriente Sindical d'Izquierda vien d'asoleyar un comunicáu en solidaridá pa col Sindicatu Andaluz de Trabayadores pol desaloxu de la Finca Somonte, propiedá de la Xunta d'Andalucía y que foi ocupada por mediu millar de trabayadores del sindicatu. Según desplica CSI, "Con esta ocupación, el SAT pretendía l’autoxestión de la tierra polos propios y propies trabayadores, pa crear el másimu emplegu y favorecer el desendolque la economía llocal y comarcal".

Tal como informa la Corriente, "El xueves 26 d’abril, el Gobiernu andaluz (PSOE-IU) unvió delles dotaciones de la Guardia Civil que, por orden de la Xunta d’Andalucía, desaloxaben a los y les trabayadores de la finca que yá taben cultivando".

Poro, "Delantre estos fechos, la Corriente Sindical d’Izquierda quier asoleyar la so solidaridá dafechu pa col Sindicatu Andaluz de Trabayadores, al empar que desixe al PSOE y a Izquierda Unida la vuelta atrás nesti allorie y que torne la finca de Somonte a los y les trabayadores del campu andaluz, que son los únicos y llexítimos dueños de la so tierra".

D'otra miente, ye de reseñar la llegada d'informaciones qu'afirmen qu'alrodiu d'ún cientu d'obreros y obreres tornaron a ocupar la finca na madrugada.

Fonte: Infoasturies.net