miércoles, 2 de febrero de 2011

Darréu diz basta a los recortes sociales


Comunicau de Darréu:

EL GOBIERNU DE MADRID HIPOTECA’L FUTURU DE LA MOCEDÁ ASTURIANA COLOS PEORES RECORTES SOCIALES DE LA HISTORIA

Ante les continues agresiones neolliberales que venimos careciendo por parte del PSOE, tantu desde Madrid como dende la so sucursal n’Uviéu nel “Gobiernín” la mocedá dicimos basta. Hai que plantase y hai que planta-yos cara.

Les recientes medies aprobaes por gobiernu y empresarios, col beneplácitu de los grandes sindicatos vendíos al poder, UGT y CC.OO. suponen los peores recortes de la hestoria en materia llaboral y de bientar social, una vuelta al entamu del sieglu XX que va facer que seyamos la mocedá d’anguaño quienes paguemos los platos rotos d’esta crisis qu’entamó por culpa de la especulación que ye intrínseca al capitalismu y que se propagó rápidamente por tolos centros de poder económicu del gran capital, sumándose a la crisis inducida que carecemos n’Asturies dende hai más de treinta años y que convierten el nuesu país na fastera con más paru y emigración xuvenil d’Europa. L’abaratamientu del despidu, la posibilidá de desendolcar ERE’s n’empreses hasta cuando nun tengan pérdides a antoxu del empresariu, la desapaición del conveniu y la negociación colectiva, xubilación a los 67 años, allargamientu del periodu de cotización etc suponen que con tala precariedá va ser perdificil pa la nuesa xeneración poder tener los 38 años y mediu cotizaos que van requerise pa que podamos algamar la xubilación. Asina, un mozu de 26 años debería ponese a trabayar y nun perder un solu día ya na so vida si quier aportar cola cotización necesaria a la edá de xubilación. Y tal como ta la situación llaboral, toos sabemos qu’esto ye imposible, ye dicir, quieren tenenos ente’l desempléu y los trabayos precarios sin parar hasta que morramos.

Sin embargu nun ta perdíu, al contrariu de lo que quieren facenos creer si qu’hai solución y alternativa a esti estáu de les coses. Debemos garrar l’exemplu de la mocedá d’otros países y d’otros momentos de la hestoria que foron igual de difíciles qu’esti, tenemos qu’organizanos y salir a la cai a defender los nuesos derechos y pasando a la ofensiva, reclamando más estáu, más atención social a quien lo necesite y que quien más dineru tien, la clase alta, sea quien más aporte al estáu pa beneficiu de la mayoría. Hai qu’acabar cola corrupción de la clase política y eso pasa por francer col vieyu modelu de la política representativa d’estos grandes partíos, organizándonos dende la base y de forma asamblearia, apostando asina pola auténtica democracia, la participativa onde toles persones tengamos nun solu votu cada cuatro años, sino tamién voz. Pa que toles persones podamos decidir sobre los que nos afeuta, plantando cara a tolos opresores y enemigos del Pueblu que tan instalaos nes instituciones, dende Darréu vamos siguir apostando por organizanos cada vegada meyor y movilizanos escontra los enemigos d’Asturies y del pueblu trabayador.

El pueblu xuníu, enxamás será vencíu.

PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA


Fonte: www.darreu.org

Aumenta'l sofitu a les propuestes de la CSI, qu'amplia la so presencia un 125 %


ALMINISTRACIÓN: Resultaos de les eleiciones sindicales

Ayeri, 1 de febreru, tuvieron llugar les eleiciones sindicales pa renovar los Comités d'Empresa que representen a la mayoría del personal llaboral de la nuesa Alministración. Vaya per delantre que la Corriente creció un 125 % al respective de los resultaos de 2006 (de 8 delegaos pasamos a 18), lo que supón un respaldu perimportante a una manera d'entender l'aición sindical que, colos sos erros y fallos, intenta ser honráu ya independiente perenriba de too.

Ente otres consecuencies, estos resultaos suponen que la Corriente gana'l derechu a tar na negociación del Conveniu Colectivu, negociación que vamos intentar activar y frayar l'actual y absurda paralización. Amás, queremos davos les gracies a toos aquellos y aquelles que col vuesu sofitu nos ayudásteis nesti saltu cuantitativu y confiásteis na nuesa propuesta. De verdá, munches gracies.

Resultaos: http://www.csi-asturies.org/noticias/110201_alministracion_eleiciones.pdf

Fonte: www.csi-asturies.org