viernes, 13 de abril de 2012

Novedáes na nuesa biblioteca de Frayando Cadenes

Yá pues descargar de la Biblioteca Dixital d'esti blogue dalgún recursu PDF más de los que teníemos al entamu. Como yá diximos, vamos dir faciendo llabor pa enanchar la biblioteca y poder asina facer d'esti blogue un espaciu de formación y lliteratura marxista, soberanista y crítica.

Estos díes apaecieron como novedáes na biblioteca:

- Vladimir Ilich Ulianov: " El nuesu programa" y "Les xeres del proletariáu na presente Revolución".
- Exércitu Republicanu Irlandés: El llibre verde del IRA.
- Yasser Arafat: "Mensaxe a Fidel Castro Ruz"

- Gaspar Melchor de Xovellanos: "El Xovellanos Asturianista" (esti documentu ye una compilación de cites del ilustráu asturianu onde'l lleutor pue decatase de ciertu asturianismu nesta relevante figura).
Como dicimos, pues descargar estos documentos na biblioteca d'esti mesmu blogue.

¡Norabona a la Corriente!

LA SEICIÓN SINDICAL DE CSI EN “TENNECO AUTOMOTIV”, OBLIGA A LA MULTINACIONAL A ESPUBLIZAR EL CONVENIU N’ASTURIANU

La Seición Sindical de la Corriente Sindical d’Izquierda en Tenneco vien d’algamar que la empresa multinacional “Tenneco Automotiv” (anantes “Monroe”) se viere obligada a espublizar el Conveniu Coleutivu de la empresa n’asturianu.
En 2011, por entamu de la Seición Sindical de CSI, los y les trabayadores de Tenneco llevaron alantre delles xornaes de fuelga demientres la negociación del Conveniu Coleutivu la empresa.

El resultáu d’esta movilización apareyó, anantes de nada, una riestra meyores nes condiciones llaborales de la plantía, que, inclusu, garantizaben un xorrecimientu de la contratación indefinida.

Pero, ente eses reivindicaciones, la Seición Sindical de CSI-Tenneco algamó incluyir, nel Conveniu Coleutivu, una cláusula de “Fomentu del Asturianu”, que, lliteralmente, obligaba a la empresa al “Conveniu impresu en billingüe: español y asturianu”.

Magar ello, la empresa Tenneco, obrando de mala fé, espublizó’l Conveniu esclusivamente n’español. La rempuesta de la Seición Sindical de CSI nun se fizo esperar y una denuncia delantre la Ispeición de Trabayu, con resultáu favoratible, fizo que la multinacional nun tuviera otra qu’espublizar el Conveniu n’asturianu.

Pa la CSI, fechos comu esti, asoleyen, bien a les clares, que los avances de la clas obrera son compatibles dafechu colos avances na cultura y na identidá asturianes.

www.csi-asturies.org

El Conciertu pola Oficialidá va celebrase nel xixonés Parque Inglés

La XDLA ta acabante de confirmar el cartelu definitivu del XXIV Conciertu pola Oficialidá, que repite en Xixón, anque esta vegada nel Parque Inglés. Siete grupos de dellos estilos van actuar el 28 d’abril na carpa instalada nel llugar.

Asina, les persones que s’averen a la zona agora nomada Parque de los Hermanos Castro, n’honor a los futbolistes Enrique Castro ‘Quini’ y Jesús Castro, fináu en Pechón tres rescatar de morir afogaos a unos neños británicos, van poder sentir la música de cantautor d’Alfredo González, la tradicional de Tuenda, el folk baillable de La Bandina, la revisión personal de la música asturiana que faen De Miguel, Wolfe y Quintana, l'apuesta novedosa de Macadamia col so free folk, la mecigaya punk-rock y ska de Fala non Caduca y el rock combativu de Dixebra. Un cartelu pa tolos gustos que, de xuru, va permitir que la carpa asitiada nel Parque Inglés viva un gran ambiente.

L’entamu del conciertu ta previstu pa les 19.30 hores y el preciu de les entraes ye de 8 euros, anticipada, y de 10, na puerta. Los puntos de venta son: Café Trisquel y Barucu (Xixón); Malayerba y L’Esperteyu (Uviéu); El Cafetón (Avilés); La Gueta (Candás); Mesón Cervantes (Tinéu); El Azul (Cangas); L’Abellugu (Mieres); La Palmera (La Pola Ḷḷena); Abre César (La Pola Siero); Pub Piero’s (Grau); La Naveta (Nava); y el CSOA La Semiente (L’Entregu).

Asturies.com

Conceyu Abiertu por Mieres denunció la situación de la plantilla d'Enferbus

Abusos empresariales pa colos trabayadores.

Conceyu Abiertu por Mieres vien d'asoleyar un comunicáu de sofitu pa cola plantilla d'Enferbus, "empresa concesionaria de les rutes d’autobús qu’enllacen Mieres, L.lena y Uviéu cunta anguaño con impagos nos salarios de Febreru, Marzu y una paga estraordinaria, asina como otros atrasos, hores estres y festivos trabayaos que s’averen a los 100.000 euros de deuda".

Según despliquen, "La situación nun ye nueva nesta compañía, que nel añu 2009 obligó a los y les trabayadores a entamar una fuelga que duró diez meses col enfotu d’ameyorar les sos condiciones llaborales, polo que dende Conceyu Abiertu por Mieres queremos solidarizanos cola plantilla d’ésta empresa na so llucha por que se cumplan les condiciones llaborales pautaes, les que-yos correspuenden llexítimamente".

Amás, dende CA por Mieres denuncien "la pasividá de les instituciones públiques y organismos como’l Consorciu de Tresportes d’Asturies, que nun actúen énte los abusos empresariales de los dueños d’Enferbus calteniendo les llinies esplotaes pola empresa y, polo tanto, los ingresos, que queden nes manes del empresariu, y nun aporten a los y les trabayadores" .

Nel so comunicáu tamién se pon enfotu "en que la problemática d’Enferbus nun ye única nel nuesu conceyu, y ye que pesie al amenorgáu texíu económicu del nuesu conceyu, con cada vegada menos actividá y un mayor númberu de paraos y paraes, hai numberoses empreses, grandes y pequeñes, que nun cumplen lo pautao colos trabayadores", polo que treslladen la "solidaridá pa toos ellos y elles, asina como l’esmolecimientu d’ésti movimientu ciudadanu pa que les instituciones públiques, tanto l’Ayuntamientu de Mieres, como les Conseyeríes pertinentes, pongan en marcha les midíes necesaries pa protexer a la clas trabayadora mierense de los abusos empresariales".

Fonte: Infoasturies.net