miércoles, 3 de febrero de 2010

Ayuda humanitaria p’Haití, militares p’Afganistán y espulsiones d’inmigrantes n’Asturies





El gobiernu español tien 21 misiones militares, lo que representa ún de los mayores despliegues dempués de la etapa colonial. La crisis pon en cuestión el sistema de pensiones pero non el gastu militar.

El vienres pasáu, 29 de xineru, desfilaron peles cais de La Pola Siero xóvenes militares acuartelaos en Cabo Noval, que van mandalos a Afganistán. Ente los 500 soldaos que van participar nesta misión hai inmigrantes allistaos nel exércitu español que, paradóxicamente, escaparon de conflictos armaos nos sos países d’orixe —alimentaos pol keynesianismu de guerra— o de "catástrofes humanitaries" y que l’Estáu español yá solo almite como carne de cañón, yá sía na zanxa o nel campu de batalla.


El reversu del discursu humanitarista alcuéntrase n’intervenciones militares, na espulsión d’inmigrantes n’Asturies (más de 40 persones mandaes a centros d’internamientu estatales nel mes de xineru) y na represión de quien denuncie tolo anterior.

Ello ye qu’a los que nun quieren qu’Asturies fabrique armes o asesinos profesionales retúvolos la policía nos alredores de la Casa la Cultura. Yeren una amenaza porque desfilaben con pancartes y non con fusiles; porque s’oponen a aumentar la edá de xubilación al tiempu que se reduz la esperanza de vida a golpe de bayoneta; porque s’oponen a les tropes d’ocupación n’Asturies o n’Afganistán.


Artículu de la CSI

Sigue medrando’l paru n’Asturies


Xineru finó con 5.088 paraos más, lo que supón una xuba del 6,71 por cientu, la mayor nel conxuntu del Estáu

Los datos del Institutu Estatal d’Emplegu (Inem) del mes de xineru vuelven a mostrar que la destrucción d’emplegu n’Asturies nun tien frenu. Otru mes más, les cifres del paru vuelven a medrar, nesta ocasión un 6,71 por cientu, lo que supone 5.088 paraos más nel país. El númberu total de persones ensin emplegu ye 80.925.

Esta xuba ye la mayor del conxuntu del Estáu, situándose cerca Nafarroa (6,46 por cientu) y Euskadi (5,84 por cientu). Mentes, nel lláu contrariu, tan les Illes Balears, que ven como’l paru descendió en xineru un 0,56 por cientu. La media estatal de crecimientu de paru sitúase nel 3,1 por cientu, cifra que dobla Asturies.

fonte: infoasturies.