lunes, 15 de agosto de 2011

Sofitu denuncia un nuevu casu de represión


L'organismu antirrepresivu asturianu denuncia una nueva multa a un mozu independentista.

El motivu de la multa foi llevar la "AS" asturiana en llugar de la "E" española nel so coche, polo que la policía municipal d'Uviéu, tres llevar el so coche al depósitu, fizo al mozu pagar non sólo la multa pola retirada por mal aparcamientu, sinón tamién otra sanción de 90 euros impuesta pol "axente" númberu 610, qu'amás amenazó al mozu con nun dexalu sacar el coche d'ellí si nun quitaba la "AS".

Dende Sofitu denuncien que ye la primera vegada que la policía municipal impón una sanción d'esi tipu,ya que ye vezu que los responsables de diches sanciones seya la Guardia Civil española. Ye por ello que dende sofitu llamen a la "insumisión a España".

FONTE: Infoasturies

Darréu refuga la feria taurina de Begoña en Xixón


La organización de mocedá Darréu oponse dafechu a a “l’ espectáculu” sangrín y criminal que representa la tauromaquia.

Dende la organización de mocedá Darréu queremos amosar el nuesu refugu a cualquier tipu de maltratu o abusu escontra los animales, considerando que la tauromaquia que nestes feches se prautica na plaza de toros de Xixón ye una llaceria que se mos impón vergoñosamente añu tres añu.
Denunciamos el sofitu públicu que dende les alministraciones recibe dicha práutica selvaxe, calteniéndola asina artificialmente en territorios como’l nuesu país, Asturies, onde esiste un sentir mayoritariu d’indiferencia y refugu haza les corrides de toros. Asina, consideramos que la sovención y promoción de calter económicu ya institucional que dende les alministraciones públiques se-y da a esta actividá nun tien más enfotu que caltener n’Asturies un vezu foriatu y garráu pol nacionalismu español como ún de los sos munchos elementos uniformizadores.

Poro, queremos manifestar el sentíu aculturizador de les corrides de toros nel nuesu país, nun siendo más qu’un arma arroxadizo escontra la nuesa cultura y vezos propios, marxinaos y reprimíos polos mesmos que-y dan tol sofitu a la tauromaquia. Ye un insultu más de les instituciones haza’l pueblu asturianu, y una amuesa más de que’l sistema representativu vixente nun furrula dende’l mesmu momentu en que voluntá popular y voluntá política tan separtaes por kilómetros de distancia n’aspeutos como ésti, qu’entra dientru d’un ámbitu más global como ye la defensa y el respetu a los animales y,en consecuencia, a la ñatura, como un patrimoniu más de la nuesa nación y tan importante como’l restu de los que la componen.

En definitiva, dende Darréu queremos denunciar les dos vertientes negatives d’esta vergoñosa práutica taurina: el maltratu animal que supón y el so emplegu como arma d’aculturación, d’asimilación d’una cultura que nun ye la de nueso nin lo sedrá.

NON AL MALTRATU ANIMAL

NON A LA TAUROMAQUIA

ASTURIES ANTITAURINA


Fonte: http://www.darreu.org/