miércoles, 9 de diciembre de 2009

DARREU entama esti vienres 11 d'avientu, en L'Ayalga (Xixón) una proyeición del documental "Ochobre'l 34: memories d'un país" y una espicha.



El documental foi presentáu nel Día de la Mocedá Revolucionario 2009 y trata sobre la Revolución Obrera d'Asturies de 1934. Con esti documental, xestionáu y producíu totalmente por Darréu, la organización de mocedá quier remenbrar l'ochobre de 1934 nel so 75 aniversariu. La proyeición entamará de magar les 20:00 hores y dempués cellebraráse una espicha con precios populares. L'enfotu de DARREU ye creyar un espaciu d'alderique y compañerismu.

Fai! entamó un conciertu poles llibertaes civiles n'Uviéu.



La organización d'esquierda soberanista entamó un actu musical y reivindicativu na capital d'Asturies pa concenciar y alertar de les consecuencies de la nueva ordenanza municipal represora del Conceyu d'Uviéu. L'eventu, al qu'asistieron más de 70 persones, cuntó coles actuaciones d'Adizión Etílika y Vinagre de Sidra, asina como d'un breve discursu políticu d'un miembru de Fai!.

Esti vienres 27 d'ochobre Fai! cellebró en La Calleja la Ciega, Uviéu, un conciertu reivindicativu pa llevar a la xente d'Uviéu la nueva ordenanza que ta cociendo pa xineru de 2010 l'equipu de gobiernu del conceyu. Una ordenanza que Fai! lleva criticando dende l'entamu y que llevó a que nun Comité Executivu del Conseyu de la Mocedá d'Uviéu se rechazare la so implantación, a pidimientu de Fai!, asina como s'aprobaba la confección d'un mural reivindicativu na parede de la sé del CMU.

La xornada entamó con un repartu masivu de miles de panfletos na espicha d'estudiantes de Bioloxía, na zona del campu de fútbol de la Iría, alertando ya infomando a la xente d'esta nueva ordenanza, asina como presentando a l'asociación y llamando al conciertu y a la oposición al proyeutu.

Minutos depués de les 19.30 hores, saltaben sobre l'escenariu Adizión Etílika, con una amuesa del so hardcore más combativu dende L.lena nun conciertu entregáu ente una sala mui enllena.

Nesi intre, y depués del últimu tema d'Adizión Etílika, un compañeru de Fai! garraba la palabra y facía una esbilla de les consecuencies de l'aprobación futurible de la Ordenanza de "Convivencia Ciudadana" pa skaters, artistes de cai, pa la llibertá d'espresión de la xente alternativo, pa les prostitutes y la xente probe, y pa tola mocedá n'especial. Simbólicamente, rompióse pela metá'l testu pendiente de roblar, nun xestu que simbolizaba la oposición a estes midíes represives.

Tres del cambiu de grupu, momentu pa visitar el puestu de material de Fai! a la entrada y dempués vuelta a la carga col punk-folk de Vinagre de Sidra, qu'al son de la gaita y el so potente soníu fueron a llevantar l'ánimu del públicu col so repertoriu y con versiones mui prestoses de Dixebra o Kortatu.

El conciertu finó al rodiu de les 22.30 de la nueche trés de más de 2 hores de música n'asturianu y escontra la imposición de les multes y les sanciones a les actividaes culturales y lúdiques nes cais, la llibertá d'espresión política y artística y pol diálogu y participación de tol pueblu d'Uviéu na toma de les sos decisiones.

ORDENANZA REPRESORA ¡NON!

Fonte: www.fai-asturies.org