domingo, 29 de julio de 2012

Conceyu Abiertu por Samartín esixe la dimisión del alcalde del conceyu Enrique Fernández

L'alcalde del Conceyu de Samartín del Rei Aurelio, Enrique Fernández, del PSOE, cobró 182,57 euros en conceptu de dieta completa y media dieta de manutención de gastos pol simple fechu d'acudir a la manifestación que se cellebró en Madrid el pasáu 11 de xunetu en sofitu del futuru del carbón. L'escándalu salió a la lluz nun plenu municipal y paez ser qu'otros ediles del PSOE de la Cuenca del Nalón pudieron percibir tamién dineru por esti fechu.

Dende la formación de ciudadanos Conceyu Abiertu por SMRA queremos espresar la nuesa refuga y la nuesa indignación con esta situación. Atalantamos que l'actual alcalde de SMRA Enrique Fernández debería pidir perdón públicamente a los nuesos vecinos y dimitir darréu como forma de rectificar de forma honesta. Poro, pidimos públicamente la dimisión d'Enrique Fernández como alcalde del municipiu depués d'esti casu de corrupción y escándalu éticu. Amás too paez indicar qu'esti alcalde cobró'l so salariu'l 18 de xunetu, día nel qu'en les cuenques mineres teníemos convocada una fuelga xeneral, que por ciertu esti señor dixo sofitar.

Mentantu los trabayadores faen enzarros baxo tierra nos pozos, prenden barricaes, caminen hasta Madrid o s'arriesguen a vivir multes y represión, estos señoritos del PSOE dicen defender el carbón asturianu pero siempres y cuando enllenen el bolsiellu propiu. Esti fechu vergoñosu y tarrecible ye un claru espeyu de la postura del PSOE respectu al problema del carbón o cualesquier conflictu social, onde dicen tar dellau del pueblu y los trabayadores pero siempres tira-yos más la defensa del estáu de les coses, la represión a los movimientos sociales y la corrupción. Dende Conceyu Abiertu por SMRA caltenemos que la presencia d'esti señor en Madrid ye un simple xestu oportunista y partidista y queremos tresmitir al nuesu alcalde que les lluches populares apóyense día a día y col corazón, con altruismu y sinceridá.

Fonte: www.conceyuabiertu.org

Conciertín en Begoña en L'Ayalga

Los datos de la EPA confirmen la necesidá d'una rempuesta clara ¡Fuelga Xeneral!

La crudeza de los datos de la Encuesta de Población Activo desixe rempuestes clares y contundentes por parte del Pueblu Asturianu, cola convocatoria d'una fuelga xeneral d'ámbetu nacional comu primer midía

Losnuevos datos reflexaos na Encuesta de Población Activo referentes al segundu trimestre del añu reflexen la esistencia de 101.800 asturianos en paru, una tasa de desemplegu al 21,03%, y con una tasa de paru xuvenil que yá ye del 44,21%. Per otra parte49.100 asturianos lleven nel paru más d'un añu, y de esta cifra, 24.600 devasen yá los dos. El xorrecimeintu del paru n’Asturies ye del 22,51% interañal.

La crudeza d'estos datos, el comencimientu de que nun son los piores que vamos conocer y la certidume de que los mesmos respuende, non yá a una situación económica concreta sobro la qu'habría enforma que dicir, sinón a les resultancies d'una política sociu-económica aplicada pol Estáu español n’Asturies empobinada a la destruición de texíu sociu-económicu asturianu y que vieno provocando'l paru, la precariedá d'emplegu y la emigración forzada de decenes de miles d'asturianos, inclusive nes dómines de “España va bien”, confirma la necesidá urxente de rempuestes clares y contundentes por parte del Pueblu Asturianu, motivu pol qu’Andecha Astur propón, comu primer midía, la convocatoria d'una fuelga xeneral d'ámbitu nacional.

P’Andecha Astur pretender negar una realidá tan obvia, siguir defendiendo la seutorialidá de les lluches y negase a integrar el conxuntu de conflictos llaborales esistentes nel nuesu país dientru d'un marcu específicu asturianu non solo costitúi una torpeza, sinón qu'a la vista d'evidencies como les que nestos momentos amuesa la EPA, suponen una complicidá coles polítiques d'esterminiu que ta aplicando l'Estáu español n’Asturies y que tán llevando a una situación de sufrimientu y precariedá inaceptables.
 FONTE: www.andecha.org