viernes, 22 de enero de 2010

Represión na charra d'UPyD nel 'Club de Prensa Asturiana' de 'La Nueva España'


Una militante d'Andecha Astur foi detenida por querer facé-y una entruga a Rosa Díez nun actu públicu na sede del periódicu más vendíu n'Asturies.

La muyer asisitió como públicu al actu públicu que se cellebraba nel Club de Prensa Asturiana del diariu La Nueva España n'Uviéu y por llevantar el brazu pa facer una entruga a la llider del partíu ultraespañolista 'Unión, Progreso y Democracia', Rosa Díez, nel turnu d'entrugues. Nesi intre, ensin tiempu siquiera pa poder entrugar, dos miembros de les fuercies y cuerpos de seguridá del Estáu, 'de paisanu', sacáronla pola fuercia de la sala ensin que naide tratare d'impedir la aición represiva y antidemocrática y ensin que los reporteros y/o periodistes presentes recoyeren la información nes sos cróniques.

Según la versión policial, la militante independentista negóse a ser identificada depués de que la sacaren de sópitu y pola fuercia del 'Club de Prensa Asturiana', dalgo falso dafechu según la represaliada, que foi treslladada a comisaría onde pasó más de dos hores retenía ensin más motivu que'l de querer facé-y una entruga a mediática Rosa Díez, que, por ciertu, pese a ser una autodeclarada 'demócrata' nin siquiera entrugó por que dos individuos 'anónimos' sacaben pola fuercia a una persona de la sala, ensin dengún motivu.

Depués de tar en dependencies xudiciales munchu más tiempu del necesariu pa facer una identificación, la ciudadana asturiana foi puesta en llibertá , obviamente ensin cargu nengún, y foi a un centru mélicu pa que-y ficieren un parte de mancadures y güei va poner una denuncia en Xulgáu dada la gravedá de los fechos y el so calter represivu y de torga de llibertaes fundamentales.

Nun podemos dexar de facenos delles entrugues: ¿Ye delitu pidir la pallabra pa facé-y una entruga a Rosa Díez nun actu públicu? ¿Por qué la policia secreta decide secuestrar a una ciudadana asturiana por llevantar el brazu? ¿Qué interés tien la policía española en que naide-y pueda facer denuguna entruga quiciaves molesta a la cabezalera d'un partíu ultra como UPyD? Sía como fuere, los fechos tán ehí pa vergüenza de la Delegación del Gobiernu n'Asturies.

Sofitu denuncia la detención d'una militante nacionalista asturiana nun actu de Rosa Díez


Na tarde d'esti xueves 21 de febreru, foi detenida una hestórica militante independentista asturiana nel trescursu d'un actu políticu entamáu nel Club de Prensa d'Uviéu pol partíu de la drecha ultranacionalista española, UPyD, nel que participaba la so cabezalera Rosa Díaz.
Los fechos asocedieron cuando la militante asturiana llevanto la mano pa poder facer una entruga, nesi intre dos miembros de la seguridá de la diputada, dambos pertenecientes a la policía española, tiráronse a por la muyer sacándola a la fuercia del salón y metiéndola nun furgón policial que la treslladó a la comisaría d'Uvieu.
Tres facer los trámites policiales y d'identificación, foi puesta en llibertá a última hora de la tarde. Anguaño tase a l'aspera de conocer les mancaures que-y pudieron facer y si se presentarán denuncies escontra los miembros de la escolta de Rosa Díaz.
Dende SOFITU quier amuesase la solidaridá pa con esta militante y denunciar de pasu esti nuevu casu de represión, onde, una vegada más, l'únicu supuestu delitu ye intentar entrugar y dar la nuesa opinión. Ta visto que pal facismu español ye bien poco afayaizo tolo que nun suene a nacionalismu y a imposición españolista, y d'esto saben mui muncho nel partíu UPyD, que cunta nes sos files con un bon númberu de los personaxes más riacionarios del estáu, amás de munchos miembros de les fuercies represores españoles.
Y como nun podía ser d'otra mena, la televisión del PSOE n'Asturies, TPA, censuró dafechu estos fechos na so noticia del actu, y ye qu'oficialmente n'Asturies nun hai dengún conflictu. Yá sabemos.