jueves, 21 de enero de 2010

Gabino l'actor...


L’alcalde d’Uviéu representó una escena de ‘La verberna de la Paloma’ na presentación del XVII Festival Llíricu d’Uviéu

Gabino con Michael Jackson

Gabino De Lorenzo, alcalde d’Uviéu, volvió a demostrar ayeri que tien más de ‘showman’ que de políticu tres representar una escena de la zarzuela ‘La verbena de la Paloma’ na presentación del XVII Festival Llíricu d’Uviéu que va acoyer el Teatru Campoamor a partir de febreru. El rexidor, que tuvo acompañáu de los actores Arturo Fernández y Luis López Varela, mui popular tres el so pasu pola serie d’humor ‘Camera Café’, apaeció nel Campoamor antroxáu de Don Hilarión –boticariu y vieyu verde na obra y ún de los protagonistes d’esta zarzuela– , con sombreru de copa, bufanda blanca y dos moces del brazu vestíes de ‘chulapas’.

L’actuación de De Lorenzo foi curtia, pero nun dexó indiferentes a los presentes. “Hoy no ligáis”, avisó a Fernández y Varela, pa depués entonar “una morena y una rubia, hijas del pueblo de Madrí”. Ehí finó l’espectáculu y principió la presentación del Festival, nel que tamién participó José Suárez Arias-Cachero, ‘Felechosa’, como conceyal de Cultural del Conceyu d’Uviéu.

La inversión municipal nesti certame de zarzuela ye de 1,4 millones d’euros. La primer obra en representase nesta decimosétima edición va ser ‘Los sobrinos del capitán Grant’, el 16 de febreru, zarzuela que va contar con cinco representaciones sobre les tables del Campoamor.

Fonte: Infoasturies.

La TPA despide a un trabayador fixu


El Comité d’Empresa de la TPA y l’asamblea de trabayadores del medíu de comunicación alcordaron dar anicíu a una serie d’actos de protesta pa demandar la readmisión d’un emplegáu que foi despedíu y tán estudiando la posibilidá de convocar una fuelga sinon se reincorpora’l so trabayu.

L’expediente foi abiertu dempúes de celebrase unes elecciones sindicales onde’l trabayador representaba a una candidatura.

Pal Cómite "la empresa utilizó’l códigu sancionador de manera interesada y desproporcionada" pa despedir al trabayador, cuando’l mesmo códigu recueye la progresión de sanciones, enantes de la toma de medies drástiques. amás, el comité sorrayó que los problemes nel departamentu del despedíu vienen "d’una mala xestión que vien de lloñe".

Fonte: Aruelu.