miércoles, 5 de septiembre de 2012

Contra'l capital y la so patronal: LLUCHA OBRERA Y POPULAR


Conceyu de Mieres

L'Estáu quier eliminar les parroquies rurales asturianes


Les 39 parroquies rurales d'Asturies y el restu d'entidaes locales menores del estáu, del norte principalmente, van desapaecer cola reforma de la Llei Reguladora de les Bases de Réxime Llocal del gobiernu español que pretende esaniciar les 3.725 entidaes, que se van manifestar en Madrid el prósimu 10 de setiembre pa esixir que se reconsidere la reforma de la llei.
Nuna asamblea celebrada en Pravia, les parroquies afitaron un calendariu de movilizaciones qu'amás de la protesta en Madrid recueye la solicitú d'una entrevista col delegáu de Gobiernu español n'Asturies, Gabino de Lorenzo. El presidente de la Federación Asturiana de Parroquies, Andrés Rojo,sorrayó que la supresión de les collaciones asturianes nun sentíu tien nengún dende'l puntu de vista económicu ya que nun suponen gastu y que tampoco respuende a nengún otru tipu de llóxica, ye "suprimir por suprimir".
Los representantes d'estes instituciones tradicionales, presidente y vocales, son escoyíos por sufraxu direutu y nun reciben salariu dengún pol llabor. Rojo considera la reforma totalmente inxusta dafechu. N'Asturies hai un total de 39 parroquies rurales distribuyíes en 16 conceyos. Apiguren una población que ronda los 12.000 ó 14.000 habitantes. Pravia y Cuideiru, con 10 y 8 respectivamente alluguen la mayoría d'esti tipu d'entidaes locales na comunidá autónoma asturiana, siguíos de Casu, Teberga o Somiedu con 3 caún, Cabranes con dos y Piloña Ponga, Cabrales, Ayande, Cangas del Narcea, Eilao, Degaña, Villayón y Valdés, con una.
La parroquia ye la división alministrativa tradicional inmediatamente inferior al conceyu como recueye l'Estatutu d'Autoniomía nel so artículu sestu. Nél prevé la reconocencia de la personalidá xurídica de les parroquies rurales como forma tradicional de convivencia y asentamientu de la población asturiana.
En desnrollu de dichu artículu, díctase la Llei 11/1986, de 20 de payares, pola que se reconoz tala personalidá xurídica y que prevé nel so articuláu el procedimientu de reconocencia, les competencies de la parroquia rural, el réxime orgánicu y funcional de les mesmes y los recursos de les parroquies. En total hai 856 parroquies perteneciemtes a la comunidá autónoma asturiana.

Estrayíu d'Infoasturies.net

La plantilla de Starglass sofitó dafechu la xornada de fuelga

La plantilla de la factoría de Starglass en Sovilla sofitó masivamente la convocatoria de fuelga alcordada n'asamblea polos trabayadores, y que ye la primera d'un total de 54 hasta finales d'añu.
Como yera d'asperar, la plantilla de la división de vidrio d'automoción de Rioglass, Starglass, con planta na llocalidá de mierense de Sovilla, secundó dafechu la xornada de fuelga convocada depués de decidise n'asamblea de trabayadores, na que ye la primer xornada de paros d'un total de 54 hasta finales d'añu, con feches ensin decidir pa qu'asina la empresa nun pueda axustar la so producción al calendariu de movilizaciones.

La xornada nun tuvo les aiciones de protesta asperaes por mor de la muerte d'un miembru del Comité d'Empresa, anque según testimoniu de trabayadores de la compañía la plantilla cuntó col sofitu de trabayadores d'HUNOSA y de Rioglass Solar, onde desendolcaron un piquete informativu sobre la problemática de la so compañía hermana, Starglass.

Los trabayadores protesten pol recorte unillateral d'ente 180 y 210 euros del so salariu, xustificao pola empresa debío a la so "falta de lliquidez". Esta problemática améstase a los continuos problemes pa los trabayadores con EREs y cambios nes sos condiciones llaborales que-yos ficieron tomar la determinación de lluchar por aparar los abusos patronales.

FONTE: Infoasturies.net

Sigue la iniciativa ¡ye perfácil!


Concentración contra los recortes na educación pública

Coleutivos pa la defensa de la educación pública convoquen una concentración n'Uviéu coincidiendo cola entrega de medalles pal Día d'Asturies, esti vienres 7 de Setiembre a les 18:30 hores.
Los coleutivos pa la defensa de la educación pública n'Asturies siguen alantre coles so movilizaciones contra los retayos de fondos públicos realizaos nesti importante seutor públicu. Pa continuar cola dinámica de protestes, la "Marea Asturverde", xunto a l'Asamblea d'Empleaos Públicos de la Conseyería de Bientar Social, convoquen una concentración de protesta pa siguir denunciando la situación de recorte de medios, fondos, personal y, en definitiva, calidá de la estaya educativa asturiana.

Poro, coincidiendo col actu institucional d'entrega de medalles pal Día d'Asturies, esti vienres 7 de setiembre a les 18:30 llamen a concentrase nel Auditoriu Príncipe Felipe d'Uviéu baxo'l llema "Nos sumamos, contra los recortes". La combatividá de los y les trabayadores del seutor públicu asturianu sigue alantre, en denuncia polos descomanaos "axustes" que ta realizando'l gobiernu asturianu formáu pola FSA col sofitu d'UPyD ya IU.

FONTE: infoasturies.net