martes, 17 de agosto de 2010

35 organizaciones yá sofiten la iniciativa "Democracy for Asturies"


El númberu d'organizaciones y coleutivos, tanto internacionales como del país, que sofiten la iniciativa "Democracy for Asturies" por una democracia plena n'Asturies, sigue medrando día ente día y yá sumen más de 35. Destaquen ente los nuevos sofitos internacionales los d' "Izquierda Castellana" (Izca), la organización gallega "Nós-Unidade Popular" (Nos-Up), la llionesa "Abora" o la cántabra "Regüelta" que se amesten a otres 18 organizaciones irlandeses, catalanes, occitanes, vasques, escoceses, andaluces, canaries o aragoneses.

Les organizaciones y coleutivos asturianos tamién siguen medrando siendo yá 13. Los últimos sofitos asturianos foron los de Fai!, Partíu Carlista d'Asturies, Nora Antifa y de delles organizaciones xuveniles y medios informativos como infoasturies.net o aruelu.com. Les firmes individuales del manifiestu por una democracia plena n'Asturies pasen yá de trescientos y el recién estrenáu sofitu de blogues yá suma los cinco primeros.

Sofitu denuncia un nuevu casu de represión de la policia, esta vez tres les protestes antitaurines en Xixón


Según denuncién testigos presenciales esti domingu 15 d'Agostu, tres la cellebración del actu taurín de Xixón dellos asistentes pro-taurinos al actu acercáronse a unos mozos qu'hores enantes acudieron a la xuntanza antitaurina y que quedaron na cai charrando. Al identificalos entamaron a insultar y amenazar a los mozos que retrucaron con consignes y glayíos énte la pasividá policial. Una moza que s'atopaba nun chigre cercanu y s'averó a ver lo que pasaba foi agredía por un policía con un emburrión ya increpada. Darréu, la policía española identificó y multó a los 6 mozos que foron insultaos y a la moza arriendes d'identificar a mas persones que s'acercarón. Nengún pro-taurín, pese a insultar y amenazar, foi identificáu o multáu.

Pal muerganismu antirepresivu popular Sofitu, denunciantes d'esti nuevu casu represivu, "esto ye una preba mas de la situacíon predemocratica na que nos atopamos los asturianos que, como en tiempos de la dictadura, una elite de burgueses, paletos, torturadores y españolistes aculturizadores col sofitu economicu del ayuntamientu de Xixón y la protección de la policía, tomen les cais del nuesu país pa facer y desfacer a gustu".

El xefe de la Brigada d'Informacíón ye delegáu na Plaza toros

Recordamos qu'el xefe de la brigada d'información de la policía española de Xixón obstenta'l cargu de delegáu na “Plaza de Toros El Bibio” y ayeri arengaba a los sos axentes enantes d'entamar la corrida a quiénes teníen que controlar y a quienes non.

Fonte: Infoasturies.