viernes, 22 de junio de 2012

Suatea denuncia que, de momentu, en 68 centros públicos yá va haber 744 puestos de trabayu menos

El sindicatu Suatea salió al pasu de les declaraciones de dellos directores d’institutos d’Uviéu en La Nueva España, onde quitaben importancia a los recortes en personal pal cursu que vien. Suatea llamentar «la llixereza y la imprudencia d’eses declaraciones nun momentu crucial pa la determinación de los axustes na educación pública d’Asturies». El sindicatu asturianu esplica que «desgraciadamente, eses valoraciones nun se correspuenden cola realidá». Ye abondo con facer les cuentes: multiplicar los 5.000 docentes de secundaria poles dos hores lectives más qu’ordena’l plan d’axuste y dividir ente venti. Salen quinientos profesores menos. «Y falamos namás de la enseñanza secundaria», aclarien.

Suatea informa de les alegaciones efectuaes, de momentu, por 68 centros de Primaria y de Secundaria y los datos muestren que’l recorte de personal pal cursu escolar que vien sumen 744 puestos de trabayu. Hai que reparar en que n’Asturies hai cuasi 400 centros públicos.

Otra manera, la movilización del profesoráu sigue. La última acción foi’l grupu de profesores que se ciarraron nel institutu Juan José Calvo Miguel, de Sotrondio, una iniciativa que tamién se siguió nel institutu de Tinéu. El llunes 25 de xunu, nel Institutu Doctor Fleming d’Uviéu –onde siguen ciarraos los interinos–, éstos tán convocaos a un conceyu porque nesi día sal la llista definitiva de los funcionarios sobrantes d’horariu.

Fonte: Les Noticies