lunes, 3 de mayo de 2010

Darréu movilizóse en Llangréu contra la represión y polos drechos de la clas trabayadora



Esti sábadu la organización política xuvenil Darréu, celebró una riestra d’actividades en Llangréu col llema "Contra'l terrorismu patronal: resistencia popular", coincidiendo col Día Internacional de las Clas Obrera. La convocatoria entamó a les 17:00 con una concentración delantre la Casa Conceyu de Llangréu, en Sama. Dempués una marcha percorrió les cais de Sama y La Felguera, pa dir finar en Pénjamo con una espicha.

A la concentración, averáronse decenes de ciudadanes y ciudadanos que glayaron polos drechos sociales y nacionales d’Asturies y escontra la represión del gobiernu llangreanu. Una vocera de la organización independentista lleeó un comunicau denunciando la persecución política que Darréu carez nel conceyu llangreanu ya informando de la situación.

Pasaes les 17:30 hores, dende la Casa Conceyu Llangréu partió una marcha que finó nel Barriu de Pénjamo. La marcha percorrió Sama y La Felguera y demientres la marcha decenes de mozos y moces caminaron tres una pancarta col llema "Contra’l terrorismu patronal: RESISTENCIA POPULAR". Hebo dellos cancios escontra la patronal, en defensa del futuru d’Asturies, pola independencia y el socialismu. Tamién se glayó escontra les fuercies d’ocupación y la ilesia. Cola marcha Darréu quería "desixir una solución a la crisis permanente que sufre Asturies en favor de les clases populares, les mesmes que sufren la represión del poder". Nel so trescursu, dellos ciudadanos y ciudadanes aplaudieron la marcha combativa.

Al finar la marcha la organización de mocedá revolucionario entamó una espicha nel Area Recreativa onde nun faltó la bona música y hebo un espaciu de reflexón y alderique ente los asistentes con bon ambiente. Darréu agradez la so presencia a los y les asitentes y anima a la mocedá "a que se sume a la resistencia contra’l capitalismu y l’Estau español que representen el desaniciu social y económicu d’Asturies".

1 mayu n'Aviles



Un garrapiellu de trabayadores y paraxs prendieron fueu a una barricada coinciendo col 1u mayu n'Aviles. La barricada ocasionó que la ciudá tuviera curtiada pola A-8 y la variante. L'aición nun foi vindicada por dengún coleutivu, paez totalmente autónoma.



Aosleyau en Glayiu.

Más de 2.000 persones manifiéstense en Xixón nel 1º de Mayu




Los sindicatos CSI, Suatea, CGT y Confederación Intersindical SF organizaron la manifestación del 1º de Mayu en Xixón onde percorrieron les cais de la ciudá puxando polos drechos de los trabayadores y denunciando les polítiques económiques del Gobiernu asturianu y estatal que marafundien el mercáu llaboral.

Xunto a los sindicatos convocantes participaron dellos coleutivos y agrupaciones polítiques ente les que taben UNA, PCPE, PCA, Fai!, l’asociación de familiares asesinaos y represaliaos pol franquismu (AFAR), un bloque soberanista pol socialismu y la independencia y dellos coleutivos más.

Los convocantes sorrayaron qu’Asturies averase a los 100.000 paraes y paraos, tán embargandonos los pisos y siguen despidiendo obreres y obreros con milenta ERE’s nel planu socieconómicu. Palos sindicatos "esti 1º de Mayu tien de ser un puntu d’inflexión na movilización social y llaboral n’Asturies, tenemos que salir a la cai a demostrar que nun queremos siguir sufriendo les consecuencies d’un sistema diseñáu pa favorecer la desigualdá y la explotación, que nun queremos pagar les sos perdes al igual qu’ellos nun repartieron los sos beneficios y que tamos cansaos de que nos sigan engañando cola recuperación de la crisis".

Pal PCPE "la crisis capitalista deben pagala los ricos y non los trabayadores". Consideren que tien d’esaniciase la OTAN, salir de la XE y puxar pol socialismu y el comunismu. Dende UNA ye necesaríu un cambéu porque de lo contraríu va siguir too como esta. La federación nacionalista considera que la "paz social" ente sindicatos mayoritarios y el Gobiernu ta mercada "a golpe de subvenciones", como tamién lo tan los empresarios asturianos que nun gorguten a les esixencies del "gobiernu de matrimoníu FSA-PSOE-IU".
Fonte y semeyes: Aruelu.com