miércoles, 10 de junio de 2009

Mani obrera en Mieres, VIENRES 12 A LES 19:00

MANIFESTACIÓN DIA 12 DE JUNIO , A LAS 19:00 EN MIERES, CON SALIDA DESDE LA PLAZA DE LA PASERA (IGLESIA S. JUAN)

¡VAN TIRANOS ASTURIES ABAJO!

COLECTIVO DE TRABAJADORES DE LA CUENCA DEL CAUDAL

Los colectivos de trabajadores de la cuenca del Caudal convocamos una manifestación para protestar contra el cierre de empresas en las cuencas y en Asturias entera, contra la crisis y la precariedad.

Denunciamos el fracaso de la REINDUSTRIALIZACIÓN, que conlleva hundir aun más nuestra economía y AUMENTA EL PARO ESCANDALOSAMENTE.

¡¡EXIGIMOS A UNA SOLUCIÓN A LAS ADMINISTRACIONES, COMO RESPONSABLES DIRECTOS DE LA SITUACIÓN EN LA QUE NOS ENCONTRAMOS LOS TRABAJADORES Y EL RESTO DE CIUDADANOS DE ASTURIAS!!!

MANIFESTACIÓN DIA 12 DE JUNIO , A LAS 19:00 EN MIERES, CON SALIDA DESDE LA PLAZA DE LA PASERA (IGLESIA S. JUAN)

¡¡ACUDE POR TU FUTURO Y EL DE TUS HIJOS!!

Los ERE multiplíquense per 4 y los trabayadores afectaos per 9

N'Asturies rexistráronse 216 Espedientes de Regulación d'Emplegu (ERE) ente los meses de xineru y abril, qu'afectaron a un total de 3.393 trabayadores. De xineru a mayu de 2008 los ERE foron 4 veces menos y los trabayadores a los que-yos afectó 9 veces menos.

Nel mesmu periodu de 2008, rexistráronse 50 ERE y el númberu de trabayadores afectaos y afectaes foi de 370. Estes cifres suponen, según datos recoyíos pol ministeriu español de trabayu, que nesti 2009 multiplicáronse por 4 el númberu d'espedientes de regulación d'emplegu n'Asturiaes y por 9 el númberu de trabayadores afectaos por ellos.