jueves, 5 de abril de 2012

Conceyu Abiertu por Samartín denuncia’l descontrol económicu de la Casa Conceyu

La Sindicatura de Cuentes d’Asturies espublizó un informe nel que se recueyen les conclusiones de la so fiscalización a cuatro conceyos, énte ellos el de Samartín del Rei Aurelio, depués de qu’en 2008 nun presentaren de mena afayaíza les sos cuentes.


Nel informe del organismu, ésti espeya que la Casa Conceyu de Samartín nun rinde cuentes correutamente, amosando numberosos desequilibrios presupuestarios que lleven a situaciones de déficit, asina como’l desendolcu de procedimientos de contratación d’obres y servicios que nun tan argumentaos enforma.

Poro, dende Conceyu Abiertu por samartín queremos denunciar éstes deficiencies qu’afeuten negativamente a la xestión del Ayuntamientu y, en consecuencia, a los servicios qu’ésti ufierta a los ciudadanos y ciudadanes, anguaño en recorte en munchos casos pola falta de presupuestu.

Asina, dende ésti coleutivu ciudadanu consideramos que nun ye de recibu la escuridá cola que se manexa’l gobiernu llocal del PSOE a la hora d’escoyer nos concursos a les empreses que desendolquen obres y servicios nel nuesu conceyu, al mesmu tiempu que desiximos al consistoriu, énte too, honestidá y seriedá na xestión económica y de los presupuestos, intentando qu’éstos, más alló de que seyan más o menos modestos, seyan realistes, y atiendan a una bona xestión de los recursos.

Sicasí, dende CA por Samartín creyemos que diches deficiencies correspuenden a un problema estructural del sistema representativu col que mos atopamos, y ye que la realidá amosa que los representantes de los ciudadanos y ciudadanes nel nuesu conceyu, como en tantos otros, basen les sos actuaciones esclusivamente nos sos intereses políticos y elleutorales, y non nel bientar del ciudadanu y na xestión afayaíza de los sos recursos, aspeutu que mos perxudica a tolos habitantes de Samartín del Rei Aurelio.

Conceyu Abiertu por SMRA

Trabayadora del Bar Business recibe sentencia favoratible

Primer sentencia del casu.

El conflictu del Chigre Business con delles trabayadores resultó favoratible pa los intereses de la trabayadora, que como bien despliquen dende la CSI "A la trabayadora despidida reconózse-y el derechu a cobrar les cantidaes debíes, amás de la categoría como camarera, les hores extras non cobraes, la nocturnidad y les cotizaciones. Coles mesmes, una segunda despidida llogró un alcuerdu bien satisfactoriu, evitando dir a xuiciu y encurtiando asina los plazos de cobru".

Asina, dende'l sindicatu de clas asturianu, presente en tol procesu, camienten que "La llucha d'estos tres trabayadores foi exemplar en tou momentu, recordemos que fueron xulgaes por insultos y vexames y tienen otra causa abierta acusaes de faer pintaes nos distintos negocios d'esti empresariu". Nun sector tan precariu y dificil como ye'l de la Hostelería, esto sirve pa demostrar que con llucha, solidaridá y sofitu mutuu tou ye posible, y organizaes ganense batalles" .