sábado, 29 de octubre de 2011

Pasucais L´únicu camín ye la llucha




La CSI entama una campaña de denuncia contra la trampa los retayos y les reformes. Les polítiques d'axuste sofítense sobre la idea de que ye necesario pagar una deuda que nun ye nuesa: nin nos consultaron al asumila nin la disfrutemos. Por eso, ye fundamental refugar esta deuda ilexítima y amosar que l'únicu camín pa salir de la crisis consiste n'acabar colos sos privilexos, en nome de los cualos pretenden recortar los nuesos derechos.


La primer aición d'esta campaña va consistir nun pasacais convocáu xuntu con SUATEA y CXT. Coincidiendo con una convocatoria estatal de sindicatos alternativos, el xueves día 3 de payares -con salida a les 19h de la plaza'l Parchís (Xixón)- van percorrese les sedes de los principales partíos-empreses políticos y los grandes bancos, amás de delles empreses representatives de la esplotación llaboral qu'alimenta a los anteriores.

Aición de Darréu contra la represión nel Plenu Municipal de Llangréu



Militantes de Darréu tovieron na tardi d'ayeri, xueves 27, nel plenu mensual que se cellebró na Casa Conceyu de Llangréu pa "denunciar nesti espaciu públicu la represión sofría pola militancía de la organización demientres los díes nos que se cellebró'l DMR'11, asina como los díes anteriores". Nun taba namás Darréu nel actu institucional, tamién despidios de Cuenques Mineres Televisión, Aguas de Langreo, l'asociación de vecinos de Riañu pol xeriátricu y persones disconformes cola xestión del executivu llangreanu. "Esto espeya perbien el descontentu d'amplios seutores de la ciudadanía de Llangréu cola clas política qu'hai nesti municipiu" despliquen dende la organización xuvenil.
Nel plenu, que duró alrodiu les 4 hores, los militantes de Darréu mostraron cartelos con distintos llemes que diben enfocaos "na represión y censura política que praútica'l PSOE en Llangréu, la falta de participación ciudadana, la situación socioeconómica de crisis d'Asturies y la hipocresía y l'amiguismu de l'alcaldía a la hora de conceder espacios públicos. Gran parte de los asistentes amosaron solidaridá con Darréu y coincidieron cola organización xuvenil nel analis de les coses". Los xóvenes independentistes afirmaron que l'actitú de los cargos públicos del PSOE "foi chulesca y autoritaria demientres duró tola sesión plenaria".
El momentu clave foi cuando nel turnu de ruegos y entrugues los conceyales del Frente de la Izquierda de Llangréu entrugaron al equipu gobiernu alredor de los fechos qu'asocedieron nel DMR'11. Fueron dos les entrugues, per un llau a que se debía'l proceder del Ayuntamientu pa colos actos del DMR'11 y per otru'l porqué se cellebró un conciertu ensín permisu del conceyal de turnu l'añu pasáu nel Pozu Maria Luisa. Julio Cesar García Menendez, conceyal de la policia llocal, retrucó a los portavoces d'izquierda "de forma agresiva y con una riestra d'imprecisiones y mentires" y l'alcaldesa Esther Díaz "amosó'l so esmolecimientu tamién cola actitú soberbia y prepotente que la carauteriza" despliquen. Mentantu estos acontecimientos mozos y moces sacaron dellos cartelos de nuevu n'alusión a esti nuevu casu de represión en Llangréu.
Dende Darréu agradecen "la receptividá y voluntá de los conceyales del Frente de la Izquierda pa con nós, al escuchanos y llevar esta problemática al plenu del Ayuntamientu llangreanu" y anuncien que la organización política moza va siguir denunciando públicamente "l'actitú y proceder autoritariu del PSOE nesti conceyu".