lunes, 8 de diciembre de 2008

UXT CCOO reafirmen el zarru de Naval Xixón.


Yá el 4 d'avientu n'asamblea los trabayadores del astilleru decidieron por 68 votos a favor, 18 en contra y una abstención el peslle de la factoría naval, amosando una actitú de bastante pasividá de la que munchos arrepintieronse según delles declaraciones, agora aportaron UXT Y CCOO y escluyendo a la CSI, col mesmu numberu de representantes roblen un alcuerdu en sofitu del zarru de la naval. Esti fechu fizo que la Corriente vaya plantar una demanda col caberu fin de que los trabayadores y l'ambitu de Naval Xixón reconsidere la decisión y pola viabilidá del astilleru xixones al cual quieren camudar por pisos de luxu.

¡La llucha ye l'únicu camín!

¡Non al desmantelamientu d'Asturies!

La policia griega asesina a un mozu de 16 años



D'un tiru de la policia foi asesinau el mozu anarquista de 16 años, lo que ta provocando en Grecia una gran rempuesta popular que fino yá en munches ciudaes con nuevos disturbios escontra la policia. La prensa'l país noma a los disturbios d'estos dies como los piores en más de dos dos décades.

Atenes, Tesalónica, Komotini o Creta ente otres fasteres tan siendo ñeru de braeres guerres urbanes en refuga del asesinatu facista y tolos colleutivos anticapitalistes militantes tan faciendo un llamamientu al pueblu griegu a sumase a les revueltes y les movilizaciones. Los policies que supuestamente son culpables del asesinatu'l xoven tan detenios. Una vegada más la maquinaria represiva del sistema torna a dar que falar y provocar el derramamientu de sangre d'un mozu anticapitalista. L'asocedíu en Atenes recuerda a lo que paso n'Italia col tamién mozu Carlo Giulani asesinau en Xénova el 20 de xunetu de 2001.

Vidiu del asesinatu:

http://www.youtube.com/watch?v=jwJZHcMolUA&eurl=http://www.kaosenlared.net/noticia/extienden-protestas-grecia-tras-muerte-atenas-joven-anarquista-tirotea



¡Caña escontra'l capital!