martes, 30 de agosto de 2011

Conceyu Abiertu convocará una manifestación el Día de la Nación Asturiana


L'8 Setiembre baxo'l llema "Más Asturies,Menos España".

El movimientu políticu vien d’anunciar públicamente al travies de la so páxina web www.conceyuabiertu.org la so propuesta vindicativa pal prósimu día 8 de setiembre, Dia de la Nación Asturiana.

Conceyu Abiertu cellebrará una manifestación n’Uviéu baxo’l llema Mas Asturies, menos España. El manifestamientu percorrerá les cais d’Uviéu de magar les 13:00h saliendo de la Estación del Norte y finando énte Presidencia de Gobiernu.

Tamién afiten que podríen anunciar nos prósimos dies otres actividaes vindicatives asociaes al 8 de setiembre y faen un llamáu a la sociedá asturiana en xeneral y les organizaciones sociales y polítiques comprometies con Asturies a movilizase esi día y a sofitar esta convocatoria.

Como indiquen nel so manifiestu fundacional, Conceyu Abiertu ye "un grupu de ciudadanos procedentes de distintos ámbitos políticos, sociales, sindicales, culturales y de movimientos populares de diversu tipu que, conscientes de la ineficacia de les polítiques d’anguañu y de la pergrave cris permanente que carez la sociedá asturiana, caletriamos que llegó'l momentu de buscar nueves maneres de facer política entamando un movimientu de reconstruición nacional y social dende la base".

Infoasturies

El gobiernu de Cascos pretende caltener la deucracia



Foro Asturies presentóse a les eleiciones con un programa políticu que recueye delles propuestes de reforma de la xestión pública copiaes del documentu 30 midíes pa la rexeneración de l'Alministración Pública asturiana, espublizáu pol Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies. Ente elles, la de xeneralizar "el concursu de méritos como procedimientu ordinariu de provisión de puestos de trabayu, llindando la llibre designación a supuestos esceicionales debidamente xustificaos".

Agora, un mes dempués de la toma de posesión d' Álvarez - Cascos, el Gobiernu que preside acaba de treslladar a les organizaciones sindicales una propuesta de rellación de puestos de trabayu na que tolos puestos de xefatura de serviciu, ensin esceición, nómense pol sistema dedocráticu de la llibre designación, que se xeneraliza pa esta categoría de puestos ensin la xustificación o motivación específica que vien esixendo una repitida, constante y uniforme xurisprudencia del Tribunal Supremu y como sentenció n'Asturies el Tribunal Cimeru de Xusticia.

L'aprobación per parte del Gobiernu del PSOE-IX d'una llei de llegalización de los nomamientos a deu nun puede sirvir d'escusa, pues trátase d'una circunstancia anterior bien conocida, a la que quería dar respuesta'l programa electoral de Foro Asturies.

¿Qué camudó en tan poco tiempu pa que'l Gobiernu que sofita Foro Asturies incumpla de manera tan rescamplante´l so programa electoral, precisamente nun puntu perimportante pala necesaria rexeneración de l'Alministración Pública asturiana que tanto apregonaba?. ¿ D'ónde parten les nueves regles empobináes a caltener el réxime dedocráticu del arecismu que tanto criticaba Foro Asturies?. ¿Quién manda realmente na Función Pública asturiana?. Dellos nomamientos sonáos apunten a que la estratexa clientelista foi diseñada por reconocíos asesores del arecismu.

El balance hasta la fecha complétase cola ufierta de puestos na solombra y el tapecimientu de los nomamientos d´asesores de los gabinetes - personal eventual -, práutiques continuistes reñíes cola tresparencia na política de personal.

El Gobiernu d'Álvarez - Cascos y el partíu que lu sofita deben una esplicación urxente a la sociedá asturiana.. Por hixene democrática, equí yá nun val callar.

Conceyu por Otra Función Pública n'Asturies