viernes, 6 de marzo de 2009

medra la represión...

sacáu de Glayiu.



Actualizau: Continuen les irregularidaes n'Asturies. La Policia irrumpe na Flex pa identificar a les persones que s'alcontraren nel interior de la ReFLEXón. Ésta ye la segunda vegada que les fuercies represives entren a identificar a les usuaries del espaciu lliberáu nel curtiu plazu de dos meses.

La policia rexistra e identifica a los asistentes a la rueda de prensa na que presentose la nueva "Ruta contra la represión y poles llibertaes". Cinco vehículos de la Policía Nacional personaronse nel llugar (cai 9 de Mayu) y, baxu amenaza de llevar a comisaría a los presentes, ordenaron mostrar la documentación de toos los participantes, asina como´l nome de colectivos y organizaciones a los que perteneciesen. Amás, rexistraron les bolses onde taba la propaganda y documentación. En tou momento dicien recibir “órdenes de la superioridad”.

Comenten los organizadores "a la Delegación de Gobierno en Asturias no le vendrá bien que digamos públicamente que los calabozos de las comisarías están llenos de personas que han cometido solamente una falta administrativa, no tener papeles; menos oportuno aún les parecerá cuando, recientemente, el ministro del Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, afirmó que solamente se detenía a inmigrantes vinculados a la delincuencia. Pero por muchas identificaciones, registros u otras actuaciones represivas que suframos, la Ruta contra el racismo y la represión seguirá haciendo pública la verdad. Aprovechamos para convocar a todas las personas indignadas por estas agresiones a la manifestación que, el sábado 21 de marzo, partirá de la estación de la Renfe a las 13h."