domingo, 15 de abril de 2012

Contra los desahucios: la tresformación de caxes en bancos

CAXASTUR: Comunicáu de la seición sindical de la CSI.

Contra los desahucios: la tresformación de caxes en bancos

Ante l'intentu de desahuciu que tuvo llugar ayeri n'Uviéu, que pudo ser aplazáu gracies a la solidaridá de los vecinos y de los activistes del 15-M, la Sección Sindical de la CSI en Cajastur manifiesta lo siguiente:

Como ciudadanos y como trabayadores de Caxastur, consideramos vergonzosu ya intolerable qu'una entidá que nació pa promover l'aforru popular y l'actividá económica amestada al progresu económico y social d'Asturies apaeza como promotora d'esti tipu d'actuaciones que merecen nuesu refugo más absolutu.

Faemos directamente responsable d'estes midíes y del grave perxuiciu que causen a la imaxe de Cajastur a la dirección de la entidá y, más concretamente, al so Presidente, Manuel Menéndez.

Desiximos a los políticos asturianos que, entá dempués de sofitar la privatización de Caxastur siguen formando parte del so Conseyu d'Alministración, una toma de postura pública alrodiu de la implicación de la Caxa nestos desahucios que, nos actuales momentos de crisis económica, retayos sociales y desempléu masivu, suponen fundir na marxinalidá a quienes quedaron ensin empléu y agora quédense ensin vivienda y con una delda imposible de pagar.

Sofitamos la movilización ciudadana contra los desahucios hipotecarios y pola dación en pagu.

www.csi-asturies.org

Resultaos d'encuesta UPyD

Como bien sabemos toes y toos, nes pasáes eleiciones nacionales del 25-M, el partíu ultra españolista algamó un puestín na Xunta Xeneral con un diputáu, lo qu'espeya la creciente crisis ideolóxica y nacional qu'esiste n'Asturies y la incapacidá d'entamar una alternativa asturiana y popular de garantíes.
Asina, nesti blogue, énte esta situación, faciemos una entruga simplaya a tolos lleutores y xente d'izquierda asturiana o nacionaliega. Agora qu'UPyD ta en casa, na Xunta Xeneral, ¿qué facemos al respeutu con ellos?. Concrétamente, la entruga la encuesta yera ¿Qué facer agora qu'UPyD tien representación na Xunta Xeneral?. Depués d'un bon tiempu zarramos la encuesta y agradecemos enforma la participación de toos y toes.

Les opciones yeren dos, una d'elles yera básicamente inoralos y otra centrase en facer contra-aición y espeyar les sos contradicciones y miseries ideolóxiques y polítiques, que por ciertu, yá tan amosando enforma. Un 28 % de les persones que respondieron la encuesta atalanta que lo meyor ye inoralos, son tan impopulares y facistes que nun tendrán nunca más representación. Por embargu, un 72 % de les persones encuestáes camienten qu'hai que da-yos caña, lo que supón una opinión mayoritaria y representantiva, enviendo los resultáos. Polo tanto, 28% camienta que quiciabes nun haya que quemar la máquina con UPyD mentantu'l 72% caltién qu'hai que ponese a trabayar escontra ellos y amosar énte'l Pueblu Asturianu'l cáncanu que son.

¡Munches gracies pola participación!

L'asociación N'Ast felicita a la CSI de Tenneco

Consiguir que la multinacional espublice'l conveniu n'asturianu supón un perimportante avance pa la llingua asturiana llográu pol sindicatu, y marca un camín a siguir.

La Seición Sindical de la Corriente Sindical d’Izquierda en Tenneco vien d’algamar que la empresa multinacional “Tenneco Automotiv” (anantes “Monroe”) se viere obligada a espublizar el Conveniu Colleutivu de la empresa n’asturianu.

Sigún despliquen dende la Corriente, "en 2011, por entamu de la Seición Sindical de CSI, los y les trabayadores de Tenneco llevaron alantre delles xornaes de fuelga demientres la negociación del Conveniu Colleutivu la empresa . El resultáu d’esta movilización apareyó, anantes de nada, una riestra meyores nes condiciones llaborales de la plantía, que, inclusu, garantizaben un xorrecimientu de la contratación indefinida".

Por too ello, "ente eses reivindicaciones, la Seición Sindical de CSI-Tenneco algamó incluyir, nel Conveniu Coleutivu, una cláusula de “Fomentu del Asturianu”, que, lliteralmente, obligaba a la empresa al “Conveniu impresu en billingüe: español y asturianu".

Sigún treslladen dende dende'l sindicatu de clas asturianu, "Magar ello, la empresa Tenneco, obrando de mala fé, espublizó’l Conveniu esclusivamente n’español. La rempuesta de la Seición Sindical de CSI nun se fizo esperar y una denuncia delantre la Ispeición de Trabayu, con resultáu favoratible, fizo que la multinacional nun tuviera otra qu’espublizar el Conveniu n’asturianu".

Pa la CSI, fechos comu esti, "asoleyen, bien a les clares, que los avances de la clas obrera son compatibles dafechu colos avances na cultura y na identidá asturianes".

www.n-ast.org