lunes, 1 de marzo de 2010

Darréu entama unes xornaes pol Día de la Muyer trabayadora



Darréu entama esti prósimu fin de selmana les II Xornaes "Trabayadora Güei, Trabayadora Siempres". La organización de mocedá independentista ufierta delles actividades el vienres 5 y el sábadu 6 de marzu empobinaes na llucha escontra’l patriarcáu y el machismu vixente. Con estes xornaes, Darréu quier "ufiertar a la ciudadanía asturiana, sobremanera a la mocedá, un espaciu escontra los roles machistes y sexistes que vivimos n’actualidá dientru’l modelu capitalista".

El vienres 5 de marzu, nel Chigre L’Ayalga de Xixón, a partir de les 20:30 hores va proyeutase dellos curtiometraxes escontra’l machismu y abordando’l tema de la la llucha escontra’l patriarcáu, el feminismu revolucionariu y la violencia machista. Dempués de la proyeición habrá una espicha en L’Ayalga a precios populares.

El sábadu 6 siguen les actividaes d’estes xornaes. Por un llau, a les 12:00, en La Felguera va faceser un mural reivindicativu cola temática d’estes xornaes. Pela tarde, en Xixón, Darréu entama una riestra de charres-alderique nos llocales de la Corriente Sindical d’Izquierda, na Casa Sindical. Les charres , que van zarrar les xornaes tan orientaes a la situación de los movimientos feministes y les diferentes visiones del feminismu. Dende’l marcu xuvenil al marcu sindical o llaboral. Asina Darréu quier guetar "un espaciu abiertu p’aldericar sobre les problemátiques d’anguañu de la sociedá patriarcal na que vivimos".

Con estes xornaes dende Darréu tamién quier reivindicar "como de toxs la llucha que caltienen munchxs muyeres y homes pa finar con esta sociedá sexista, patriarcal y esplotadora".

Estrayíu d'Infoasturies.

El partiu nazi MSR manifiestase’l próximu 13 de Marzu na plaza del aytu d’Uviéu.


"Democracia Nacional ya nun ye la moda, agora ye’l Movimiento Social Republicano y el so discursu confusionista el que llogro englobar a tola estrema drecha más ortodoxa y fanática del nazismu.
El proximu Sabadu 13 convoquen una concentración “por el derecho al trabajo” simultaneamente con otros actos facistes en Sabadell y Madrí.


Ante esti actu y a la gueta de refugar el mesmu la Coordinadora Antifacista d'Asturies convocamos un conceyu abiertu el próximu Xueves 4 de Marzu nel arcu la vieya, Uvieu al que tais toos convidaos"


Fonte: Glayiu.

ASTURIES ANTIFACISTA