jueves, 3 de febrero de 2011

Izquierda Xunida frañe definitivamente


El PCA presentarase a les elleiciones al Parllamentu Asturianu y a los conceyos al marxe d'IU

El Partíu Comunista d'Asturies (PCA) concurrirá a les elleiciones a la Xunta Xeneral y a los conceyos con una marca propia, fuera del paragües d'Izquierda Unida. Dende'l PCA critícase l'actitú de la direición d'IU n'Asturies «contraria a cualaquier posibilidá d'integración de la izquierda rexonal».

La cris ente PC ya IU n'Asturies entamó va dellos años y agora va espeyase nes elleiciones de mayu con candidatures estremaes. El PCA diz tomar la decisión «una vez constatada la persistente actitú d'Izquierda Unida d'Asturies», contraria al proyectu d'unificación de la izquierda.


Amás, dendel PCA, critícase'l «continuismo de su subalternidá política con respecto a la FSA», cola que comparte gobiernu y les «continues apaiciones públicas presentando nueves candidatures municipales unillateralmente». Con too ello, el PCA va presentar llista al Parllamentu asturianu y en dellos conceyos.

Desgaste d'IU

Col PCA con llista propia la fuercia ellectoral d'IU mengua abondo lo que pue facer que la coalición amplie los sos pautos ellectorales, qu'agora tien namás con Los Verdes tres la salida de Bloque por Asturies, a otres formaciones. Si IU sigue la llinia d'anteriores convocatories ye previsible qu'ufierte un pactu ellectoral a otres formaciones que contrareste el so desgaste.

Andecha Astur consider intolerable'l nueu aumentu del paru n’Asturies


Pa la organización d'izquierda nacionaliega, estos nuevos datos, que cuasi que dublen la media estatal, ponen n'evidencia al “Principado”, y alcen al candidatu del PSOE "a la categoría de farsante", tres les sos declaraciones.

Andecha Astur considera que los nueos datos de paru d'esti mes confirmen les repitíes denuncies que lleven facuendo nel sen "de que la situación sociu-económica a la que les polítiques del Estáu español llevaron a Asturies, ye cuantitativa y cualitativamente munchu pior que la propia del Estáu español".

La medría del paru nun 5,92% (doblando práuticamente'l 3,2% de media estatal, el 3% si se xebren los datos asturianos), y un númberu de paraos de 86.008 presones, xuntu coles "escandaloses cifres" de población obligao a emigrar (alredior de los 20.000 añales) dibuxen un panorama "dantescu", nel que'l "nivel de sufrimientu social ye difícilmente ancultable magar tola hipocresía de la que faen gala los partíos del “Principado”, especialmente los del gobiernu “PSOE-IU”, empeñaos n'amazcarar una realidá de la que son cómplices y responsables" denuncia la organización soberanista asturiana.

Nesti sen, p'Andecha "estos datos llamentables ponen n'evidencia otra vuelta al “Principado”, y alcen a la categoría de farsante al candidatu del PSOE nestes eleiciones, Javier Fernández, cuandu apocayá declaraba que con ellos diben faer d’Asturies un llugar onde allegar a trabayar en cuentes del país d'emigrantes y paraos nel que mos convertieron les sos polítiques d'humildación y sumisión a los intereses de Madrid".

A la fin, Andecha Astur fai un llamamientu al conxuntu de la sociedá asturiana "a defender ca puestu trabayu ún a ún y a responder activamente frente a estes polítiques de destruición del nuesu texíu económicu y productivu que nun tienen otra fin que l’esaniciu del nuesu futuru como Pueblu".

Fonte: Infoasturies.net