miércoles, 20 de junio de 2012

Iniciatives populares pa San Xuan.

Tanto'l Centru Social Autoxestionáu "La Semiente" como l'Asociación Cultural "N'Ast" entamen coincidiendo cola festividá de San Xuan delles actividaes al rodiu d'esta festividá tan típica nos países con raigañu atlánticu como'l de nuesu. Equí dambos cartelos:




Darréu quier denunciar la ocupación de fuercies represives del estáu de les cuenques mineres

La Organización de Mocedá Independentista Revolucionario Darréu quier denunciar l'agresiva ocupación policial y militar que tan sufriendo les cuenques mineres nes caberes selmanes, llegando al so puntu cimeru na xornada d'ayeri, coincidente cola fuelga xeneral y na xornada de güei 19 de xunu, día depués de la convocatoria, con maniobres del Exércitu Español na Cuenca del Nalón, cerca del Pozu Candín. La escalada represiva y de control social cada vegada ta siendo más desproporcionada en les cuenques y nel conxuntu d'Asturies.

Dende Darréu caltenemos qu'esti comportamientu policial y militar nun tien más enfotu que tratar de meter mieu a la ciudadanía asturiana y a la mocedá, y crear situaciones de violencia p'asina poder criminalizar les lluches populares nesti país al travíes de los medios de comunicación del poder vixente neolliberal. Estes fuercies, cola aición represiva que lleven desendolcando dellos díes yá cada vuelta más queden n'evidencia como lo que son: fuercies d'ocupación españoles, al serviciu del capitalismu más sangrín y xabaz.

Esti proceder ye bien murnio y amuesa una vegada más la natura neofranquista del Estáu Español, onde hai perres pa banqueros, corruptos y el financiamientu masivu de la represión pero la mocedá ta condergada a la ruina, la desesperanza y la falta de futuru dafechu. Demientres quieren desmantelar los nuesos seutores económicos y privaticen la educación ainda más cola escusa de la “gran crisis económica” xueguen a la represión policial y militar a gran escala pa con un pueblu que desendolca una llucha xusta.

Dende Darréu animamos a la mocedá a espeyar el so descontentu con esti proceder represivu de les fuercies militares y policiales españoles. Tamién queremos tresmitir tola nuesa solidaridá, otra vuelta más, pa tolos trabayadores del país que nestos momentos siguen en griesca pola viabilidá del so puestu de trabayu y del texíu industrial asturianu.
¡FUERA LES FUERCIES REPRESIVES D'OCUPACIÓN!
¡PUXA LA LLUCHA OBRERA Y POPULAR D'ASTURIES!
¡PUXA ASTURIES LLIBRE!

Comunicáu de Darréu nel día d'ayeri: www.darreu.org

Concentración n'Avilés contra'l paru, los retayos sociales y la represión

Vienres 22 de xunu a les 19:30 hores
“Avilés escontra la cris” convoca una concentración el prósimu vienres 22 de xunu, a les 19:30 h. n’El Parche (Pza. l’Ayuntamientu). Los entamadores del actu de protesta consideren "Avilés y Asturies nun pueden permitise nin una sola persona más ensin trabayu". Avilés escontra la cris quier denunciar la privatización y los retayos en Sanidá, Educación y Servicios Sociales. El colectivu avilesín sorraya tamién ye un actu "pola fuelga xeneral n'Asturies".

Con estos retayos el colectivu allerta que "vamos dexar la nuesa salú en manes de negociantes y mercaderes", namás van tener salú "aquellos que tean perres pa pagalo" o que "quieren tornanos a les dómines nes que namás que los más pudientes teníen acesu a la educación". Amás, consideren que que les presones con necesidá d’atenciones sociales, "van quedar abandonaes a lo so suerte".

"Avilés escontra la crisis" considera qu'hai que denunciar na cai que se tean gastando "les perres públiques pa financiar los negocios y los pufos de banqueros, empresarios y especuladores", que la Reforma Llaboral desanicia "tolos drechos llaborales y condérganos a la precariedá llaboral" y que'l Gobiernu "lo únicu que se-y ocurre ye retrucar a les demandes ciudadanes con una escalada descomanada de la represión, propia d’un Estáu totalitariu".