martes, 6 de septiembre de 2011

Un garrapiellu d'empresarios europeos declaren el boicó a PayPal


Pola torga de PayPal pa la venta de productos a Cuba.

Alrodiu d'una docena d'empresarios europeos dedicaos a la venta per Internet vienen de presentar una demanda escontra la compañía americana PayPal, dedicada a la la transferencia de dineru énte distintos usuarios al traviés de la rede -propiedá de la conocía compañía Ebay-, por mor del so bloquéu a la compra-venta de productos cubanos, frutu de les lleis d'EEXX que torguen les transacciones cola islla dende va décades, y que la compañía bancaria acata dafechu.

Asina, l'aición súmase a la de la cadena alemana de drogueríes "Rossman" -con unes 2.400 filiales en toa europa-, que vien d'amosar el so refugu al emplegu del serviciu PayPal, porque ésti desixó sacar de la oferta de productos los Puros y Ron cubanos. Poro, éntela negativa de la empresa alemana, ésta decidió dexar d'emplegar el serviciu enantes de que la propia empresa lu suspendiera.

Estos fechos amesten un capítulu más a los agravios económicos escontra la islla que los EEXX vien cometiendo sistemáticamente, y que son sofitaos y prauticaos pol seutor financieru, énte otros, d'esi país, en serviciu mutuu gobiernu-patrón.

Infoasturies