miércoles, 14 de abril de 2010

Darréu fai públicu'l so sofitu a los y les trabayadores de Venturo XXI y esixe futuru llaboral n'Asturies


Nun comunicau Darréu amuesa la so solidaridá cola plantiya de la empresa, en llucha dende fai un mes pola llaceriosa situación na que s'atopen. La organización xuvenil tamién esixe futuru llaboral nes cuenques y Samartín. El comunicau ye'l que vien darréu:





"Dende la organización de mocedá independentista revolucionario queremos da-y el nuesu sofitu y la nuesa solidaridá a la plantiya de Venturo XXI. Animamos a la plantiya a siguir na llucha polos sos drechos como trabayadores y la sociedá a acudir a la marcha de mañana día 15 hasta l’Ayuntamientu de Samartín.

Los trabayadores d’esta empresa de Samartín del Rei Aurelio lleven varios meses cobrando el so sueldu con retrasos de fasta 20 díes y entá nun cobraren la nómina de marzu, cobrando tan solu fai unos díes la de febreru. Esta situación dificulta’l día a día de los y les trabayadores de Venturo XXI y fai esmolecese a la plantiya pol so futuru inciertu. En total son 73 persones les que tan nesta situación, una situación difícil, yá qu’amás de nun cobrar como tien de ser, los propietarios nun esclarien a la plantiya’l futuru prósimu d’esta empresa, poro, el futuru de los trabayadores y les sos families. La plantiya esixe que se faiga pública la situación de viabilidá de la empresa, de les nómines atrasaes y del so futuru.

La nuesa organización quier amosar la so solidariedá pa colxs 73 trabayadores y facemos un llamáu al pueblu de Samartín n’especial y a la sociedá asturiana en xeneral a solidarizase cola platiya de Venturo XXI.

Como los propios trabayadores dicen el camín ye’l de la participación y la unidá. Asina, Darréu tamién quier esixir el pagu de toles mensualidades dientru’l periodu normal y que la directiva fale nidio sobro’l futuru de les y los trabayadores y la empresa.

Venturo XXI ye una empresa de la Cuenca’l Nalón qu’abrió fai 5 años col supuestu oxetivu de crear emplegu estable al marxe de la minería. Asina, esiximos el caltenimientu de los puestos de trabayu y de la empresa nes cuenques, yá qu’esa noticia nun fadría más qu’empiorar el panorama llaboral n’Asturies y na Cuenca’l Nalón.

Animamos a la plantiya a siguir na llucha polos sos drechos como trabayadores y la sociedá a acudir a la marcha de mañana día 15 hasta l’Ayuntamientu de Samartín. El Pueblu Trabayador Asturianu tien qu’entamar a defendese por sí mesmu de les agresiones de la patronal oligárquica y garrar el camín de la autoorganización, la unidá y la solidaridá ente la clas obrera.
"

Una imaxen val más...