martes, 15 de marzo de 2011

Andecha Astur denuncia la complicidá del PSOE y los grupúsulos d'estrema derecha


El Delegáu del gobiernu criminaliza les lluches obreres mientres dexa via llibre a concetraciones contraries a la llei.

Andecha Astur quier denunciar la complicidá de los partíos del Poder, nesti casu’l PSOE-FSA, quien al traviés del delegáu del gobiernu español n’Asturies vien criminalizando y reprimiendo nos caberos tiempos toles lluches obreres que tienen llugar nesta Asturies de los cien mil paraos (100.000), la incontable emigración y la crisis permanente, mientres al mesmu tiempu, foméntense situaciones y grupúsculos qu’afalaguen el racismu y la xenofobia, nun intentu claru de dividir al pueblu y separtalu de los verdaderos problemes y los sos culpables.

Asina mientres hai menos d’un mes Antonio Trevín amenazó a tola clas trabayadora diciendo que les protestes taben “cruzando llinies roxes” y que nun diben tolerase más protestes, enterámonos de que’l partíu del calter españolista y neonazi “Frente Nacional” vien de convocar una concentración na céntrica escandalera n’Uviéu con un llema de marcáu calter xenófobu y anti-inmigrante non español que por supuestu, tien los parabienes del Sr. Trevín.

Andecha Astur atalanta qu’estes son les dos cares de la mesma moneda como ye’l neolliberalismu del PSOE ya que per un llau somete a Asturies a polítiques neocolonialistes que fomenten l’esfarrape de los medios de vida tradicionales condenando al paru y la emigración a tolos asturianos y asturianes, too ello pol porgüeyu d’España que nun dubia en retayar tolos drechos y conquistes sociales qu’algamó’l pueblu a lo llargo de sieglos de llucha. Mientres reprime a los que lluchamos escontra esta situación d’autoritarismu pseudodemocráticu, tantu, los sos medios d’información como los grupúsculos facistes campen a les sos anches faciendo’l xuegu puercu a estes mesmes polítiques atacando a la mocedá combativa y que busca superar esta situación o intentando semar odiu y separtar a les clases populares según nacionalidaes.

Andecha Astur nun entiende estes protestes siendo Asturies una comunidá que sufre la emigración y non al revés, ya que como se fizo público hai unos díes, el númberu de persones que vienen a vivir equí puramente testimonial y incluso tan emigrando d’Asturies igual que los nativos, pola falta d’oportunidaes.

Atalantamos que si hai llinies roxes, estes ya foron cruzaes hai tiempu tantu pol PSOE como pol Estáu Español a quienes representa’l Sr. Trevín. Encamentamos al delegáu español a qu’aplique por una vegada les mesmes lleis a toos por igual y arriendes del so conteníu xenófobu faiga cumplir l’artículu 5 de la Llei Orgánica 9/1983 impidiendo la concentración neonazi col envís d’evitar altercaos o de poner en riesgu la seguridá de los bienes o les persones.

Denunciamos asina que los únicos enemigos de los drechos sociales son aquellos que los retayen, ye dicir el neolliberalismu del PP y PSOE-IU. N’Asturies ye tierra d’emigrantes y non de racistes, poro, facemos un llamamientu al pueblu pa que muestre’l so refugu a esta concentración y señalamos d’antemano, que la única responsabilidá polos daños que produza la presencia facista organizada nes cais d’Uviéu será del Sr. Trevín y del PSOE.

Cites marxistes incómodes pa la izquierda española.


"Si los miembros d'una nación conquistaora desixeren a la nación que conquistaron y que continúen sometiendo qu'escaeciere la so posición y nacionalidá específico, que desaniciare les diferencies nacionales, etc..., esto nun sedría internacionalismu, nun sedría más qu'apregonar la so sumisión al xugu, ya intentar xustificar y perpetuar el dominiu'l conquistaor baxo la esculpia l'internacionalismu". Friedrich Engels ( 1872 ).


"L'error de la izquierda centralista ta nel fechu de que, por medrana a face-y el xuegu al nacionalismu burgués de les naciones oprimíes, benefició non solo al propiu nacionalismu burgués, sinón también al nacionalismu ultra-reaccionariu de la nación opresora".

" El proletariáu nun pue acallentar el problema, particularmente 'fadiu' pa la burguesía imperialista, rellativu a les llendes d'un Estáu sofitáu na opresión nacional. El proletariáu nun pue dexar de lluchar a la escontra'l caltenimientu pola fuercia de les naciones primies dientru les fronteres d'un Estáu determináu, y eso equival xusto a lluchar pol drechu d'autodetermín. Tien de desixir la llibertá de dixebra política de les colonies y naciones que la 'so' nación prime. En casu contrariu, l'internacionalismu del proletariáu sedría vacíu y de pallabra; nin la confianza, nin la solidaridá de clas ente los obreros de la nación primía y la opresora sedríen posibles; quedaría ensín desenmazcarar la hipocresía de los defensores reformistes y kautskianos del autodetermín, que nun dicen un res de les naciones que la 'so propia' nación prime y retién pola fuercia nel ' so propiu' Estáu". Vladimir Ilich Ulianov, Lenin. ( 1916 ).