domingo, 12 de julio de 2009

Vulcano quier zarrar Juliana, según los trabayadores.


El sector Naval en pelligru d'extinción

Los trabayadores de Factoríes Juliana aprobaron un calendariu de movilizaciones ante la postura de la empresa, que "se niega a llegar a acuerdos" porque "Vulcano tien como únicu fin zarrar l'astilleru". Primero tocó-y a Naval Xixón y agora too apunta que Juliana tamién sobra nos planes urbanísticos de Xixón. Tres el zarru de Naval Xixón, Juliana ye'l últimu astiilleru del Conceyu y cuerre grave pelligru.

"Esiximos a la SEPI que faiga a la compañía cumplir los sos compromisos porque ye la responsable última d'esta situación pola mala venta del astilleru", afirmen dende'l Comité d'empresa que tienen claro que "Vulcano vino a Xixon sólo pa facer caxa sin interesa-y el futuru de les instalacioens xixoneses".

"Los trabayadores namás queremos defender el futuru del astilleru, pero paez qu'eso nun interesa porque lo que realmente se quier ye pesllar les instalaciones", dixo'l presidente del Comité d'empresa.

Según esplicó a Europa Press René Rodríguez, les movilizaciones vienen tres el conceyu celebráu cola direición de la empresa na que nun se llegó a nengún acuerdu, ya que "la empresa sigue con acitú represiva, dura y cruel contra los trabayadores". Nesti sen, indicó que la compañía caltién la sanción que-y impunxeron como presidente del comité por "nun collaborar cola compañía", polo que'l próximu llunes va tentar d'acudir al Xulgáu númberu trés de Xixón. El calendariu de movilizaciones peslláu polos trabayadores contempla paraes pa tolos martes y xueves, de 7.30 a 9.30 hores y de 12.00 a 14.00 hores.