viernes, 15 de junio de 2012

El FUSOA llama a la globalización de la llucha.

Globalizar la llucha

Dende va yá dos selmanes, los mineros, lo mesmo d'Asturies y Llión que d'otres partes del Estáu, tán llevando alantre una llucha pol so futuru. Anque esti conflictu se nos quier presentar como dalgo meramente sectorial, que incumbe namás a los mineros como tal, los ataques a tolos trabayadores en forma de retayos contínuos faen que esta llucha na minería agora mesmo seya global. Tá en xuegu que nos roben la Sanidá, la Educación y tolos derechos llaborales algamaos durante años de llucha y sacrificiu.

Igual que nel 62 cola Fuelgona, que supunxo l'iniciu de la llucha obrera contra la dictadura franquista dempués de 25 años de derrota, güei, frente a la dictadura cada vuelta más xabaz del Capital, los mineros vuelven a convertise nel símbolu de resistencia que-yos planta cara y nun se dexa vencer.

Los mineros, como los galos d'Asterix, pueden resistir nes sos aldees pero necesiten tol sofitu pa ganar esta batalla. Lo necesiten tanto como los movimientos sociales necesitábemos que dalguien en dalgún llugar y en dalgún momentu se volviere a plantar. Y ahí tán los mineros, resistiendo a la lóxica del Capital y de los sos xestores. Nun podemos dexalos solos.

Somos conscientes, por embargu, de que en cualesquier momentu les cúpules sindicales pueden cerrar el conflictu por cuatro migayes, pero la puerta tá abierta. La llucha laboral convirtióse dende'l primer momentu en política y social.

El día 18 de Xunu ye un día clave. Tá convocada una Fuelga Xeneral en toles cuenques mineres. Dende'l FUSOA (Fondu xUnitariu de Solidaridá Obrera d'Asturies) llanzamos el guante a quien s'anime y quiera garralu y permitímonos 'el luxu' de convocar una XORNADA DE LLUCHA en tol Estáu pa esi día. Facemos un llamáu a tolos colectivos, individualidaes, sindicatos de clase y movimientos sociales a estender la llucha de los mineros y que tolos frentes s'axunten n'unu sólu nel que toos y too tengan cabida.

El capitalismu tiénlo claro, incrementa l'espoliu, poro la nuesa respuesta ha ser xunitaria.

Toos y toes somos mineros, toos y toes a la llucha y en to los frentes .

Astucia y determinación
P'alantre compañeres y compañeros
Puxa Asturies
Puxa los mineros

COMUNICÁU DEL FUSOA

L'Adepavan anuncia actos de protesta durante'l 18-X

Fuelga xeneral nes cuenques mineres.
L'Asociación de Paraos y Paraes del Valle'l Nalon vien d'anunciar al traviés d'una nota prensa de la cellebración el prósimu llunes de la so avezada concentración delantre del Ayuntamientu de Llangréu baxo la denomación de "Los llunes al sol", que tendrá llugar de magar les 13:00 en sofitu a la convocatoria de fuelga xeneral nes cuenques d'esi mesmu día.

Sicasí, nun sedrá la única aición, y ye que tamién anuncien una marcha solidaria tres la concentración, na que caminarán hasta'l Pozu Candín d'HUNOSA p'amosar el sofitu a los mineros enzarraos, y al restu del coleutivu en llucha. Amás, s'amestarán a la manifestación que tendrá llugar pela tarde na Felguera, y animen a tol pueblu a participar.

FONTE: Infoasturies.net

Thyssen Norte retiró l'ERE pol que s'enzarraron 16 trabayadores

Triunfu del coleutivu obreru.
La direición de Thyssen Norte decidió la retirada del Espediente de Regulación d'Emplegu qu'afeutaba a la tola plantilla de la so factoría en Baíña (Mieres), y pol que 16 trabayadores s'atopaben enzarraos nes instalaciones industriales de mena indefinida, hasta la retirada del mesmu, tres atopar la compañía carga de trabayu que nun impidió la so negativa anicial a caltener l'ERE.

Pesie a ello, la intervención de la direutiva de la multinacional nel conflictu, gracies a la presión exercida polos trabayadores y la so xunidá d'aición nes protestes, fizo que la planta asitiada na cuenca'l Caudal decidiera, según informen fontes sindicales, retirar l'Espediente, pa la construcción de 46 pasiellos rodantes con destín árabe.

FONTE: Infoasturies.net