lunes, 8 de febrero de 2010

Campaña d'Hostelería de la Corriente Sindical d'Izquierda

La Estaya d’Hostelería de la Corriente Sindical d’Izquierda ta llevando alantre una campaña d’información a los y les trabayadores del seutor y de denuncia de la precariedá llaboral y pésimes condiciones de trabayu que carecen la gran mayoría d’estos y estes trabayadores. Pa la CSI, la patronal de la hostelería "impón unes condiciones llaborales inaceutables: xornaes llaborales interminables, abondes vegaes de 50 y 60 hores selmanales, la mayoría les hores estres nun son remuneraes, nun s’asegura a los y les trabayadores pola totalidá les hores trabayaes, los trabayos de fin de selmana realícense de vezu ensin contratu, cúntase namás que con un díi de descansu selmanal y la mayoría les vegaes los sueldos nun algamen los mil euros mensuales".

Pero’l braeru problema’l seutor, pa La Corriente, ye la falta ferramientes que garanticen el cumplimientu les normatives llegales que regulen la xera llaboral. Asina, el Conveniu Coleutivu caberu, vixente fasta’l 2011, "tórnase en papel moyáu porque incúmplese dafechu na gran mayoría les empreses".

A too ello hai d’amestar "les torgues coles que nos atopamos al denunciar les irregularidaes ya incumplimientos" delantre la Ispeición de Trabayu, que fai "casu omisu de cualisquier denuncia presentada, y, con esta actitú, permite, tolera y tórnase cómpliz de la situación d’inxusticia ya indefensión de la gran mayoría los y les trabayadores del seutor", denuncia el sindicatu asturianu.

Asina les coses, la CSI asoleyó un cartelu y un periódicu (“La Voz del Chigre”) que ta repartiendo en mano per tolos centros de trabayu de la comarca (bares, cafeteríes, hoteles, yaeso) y nos que s’informa a los y les trabayadores de los sos drechos, ufiertándo-yos sofitu xurídicu y sindical pa la igua de los sos conflictos y reivindicaciones llaborales.

Pa finar, la CSI va entamar al empar una campaña de denuncia delantre Ispeición de Trabayu, "de toes aquelles empreses hosteleres qu’incumplen la normativa llaboral vixente nel Conveniu Coleutivu y va pedir les responsabilidaes alministratives y xudiciales que procedan escontra Ispeición de Trabayu y Direición Xeneral de Trabayu si éstes persisten na so actitú de permisividá y tolerancia delantre los fraudes cometíos pola patronal de la hostelería", espliquen.

Fonte: infoasturies

Darréu presenta n'Uviéu " Ochobre'l 34: Memories d'un país".


La organización moza independentista presenta esti prósimu vienres 12 de febreru'l so documental autoxestionáu n'Uviéu. El documental asoleyose coincidiendo col DMR'09 y foi presentáu en dellos sitios hasta anguañu.
Esti vienres toca-yos n'Uviéu proyeutalo, na llibrería Paraxuga, a partir de les 20:30 hores. Dempués de la proyeición del documental Darréu entama una espicha en Paraxuga.