viernes, 13 de enero de 2012

¿La primavera árabe o la primavera de la OTAN?




Cásique tola izquierda ta fantasiada pola reciente "primavera árabe". Surden supuestos movimientos populares nesos países qu'echen abaxo supuestes dictadures. Recibimos bien el casu de Túnez, onde'l pueblu paecía comandáu por una especie de Revolución entamada poles fuercies contraries al presidente Ben Alí (aliáu a la centroizquierdista Internacional Socialista, de la que forma parte'l PSOE), incluso dellos comunistes la vieron bien pola participación del Partíu Comunista de los Obreros Tunecinos (de la CIPOML, una especie d'internacional hoxhaista). A la fin, col fracasu de les fuercies progresistes, demostrose lo qu'había: yera una revolución islámica.








N'Exiptu más de lo mesmo; persecuciones a la escontra los cristianos coptos, apaición na escena política de los Hermanos Musulmanes (organización internacional fundamentalista islámica, con una supuesta posición mayoritaria haza la metodoloxía pacífica anque formen parte d'ella grupos terroristes como Hamas) y una dictadura militar.








Recordemos una cosa, solo los países seculares (Libia, Siria, Yemen...) tovieron problemes al rodiu de les revueltes. Les fundamentalistes y medievales monarquíes de la península arábiga nun pasaron por eso, tolo que tovieron foron movilizaciones pequeñes, pacífiques y probablemente finxíes nes que se pidíen pequeñes reformes. Como comentó Abú Mohamed, representante políticu iraquí, qu'"Al Qaeda nun forma parte de la resistencia sinón de la ocupación". Quedó bien demostrao el papel imperialista d'esa organización si ye qu'esiste realmente y nun ye una especie de títere de los americanos como apuntaron Robin Cook, xefe del MI6, y l'académicu francés Thierry Meyssan.








Una cosa que destapa a los "revolucionarios" d'esta primavera ye qu'ente los sos firmes aliaos tan la OTAN y les monarquíes enantes citaes. Otra ye que les vindicaciones nun son democrátiques nin populares nin nada paecío, son relixoses. Preténdese la imposición d'un Estáu Islámicu.





Los "rebeldes" libios demostraron bien nidio tanto durante les revueltes como depués que'l so Conseyu Nacional de Tresición nun ye más qu'un aperu del neolliberalismu y del fanatismu. Agredieron a xente de raza negro, sofitaron bombardeos de la OTAN, engañaron al mundiu altraviés de los medios de comunicación falando de falses agresiones del gobiernu de la Yamahiriya, impunxeron la sharia (llei islámica)... Al igual que ta pasando en Túnez, según les declaraciones del primer ministru Hamadi Yebali, del Movimientu Enhanda, autodeclaráu como islamista "moderáu", nes que se va introducir la mesma llexislación basada nel Corán, cola esceición de los turistes que tendrán una llei especial p'atrayer turismu. La consecuencia en dambos países ye un retrocesu de los drechos de los trabayadores, n'especial de les muyeres, y un avance del neolliberalismu y la privatización de tou bien públicu (en Libia la inmensa mayoría yera propiedá estatal).








Respeuto a Gadafi, el mundiu pasó de querelu a odialu. Enantes pa la izquierda yera un home que llevara la democracia direuta y la economía socialista a Libia, yera el Ché africanu, tenía'l sofitu de Mandela, llevó alantre la revolución socialista árabe xunta Nasser... pero namái que lo dixo la tele, pasó a ser el diañu en persona.





Agora toca Siria. La anguaño imperialista y proamericana Lliga Árabe nun fai más que xugar xunta los sos aliaos del Atlánticu Norte. Al-Yazeera, el canal de televisión panarabista afincáu en Qatar, anguaño controláu pola familia real d'ellí, foi afalagáu pol gobiernu de los Estaos Xuníos pola so "cobertura" de les "revueltes" de Libia y, de fechu, tuvo estrechamente vinculada cola CNN (la ruptura nun foi por temes ideolóxicos sinón más bien territoriales).





El presidente siriu d'anguaño, Bashar Al Assad, nun tenía dengún interés en ser políticu realmente. Tuvo una educación como oftalmólogu, trabayu que desendolcó en Londres. Anque la opinión oficial ye que foi una especie de sucesión la cosa nun foi asina. Los seutores más antiimperialistes del Partíu del Renacimientu Socialista Árabe (Partíu Baaz) llamáronlu pa tornase presidente. N'aquel momentu había guerres de poder ente'l seutor propiamente siriu ya'l pro-Iraquí (ente otres coses anticomunista, collaboracionista con EEXX y drechista). Al igual que'l so pá, Hafez Al-Assad, ye un presidente mui popular, socialista, lláicu y antiimperialista








Hai varies evidencies pa demostrar que'l casu Siriu ye'l d'una revuelta entamada dende fuera. Por exemplu, el grupu de facebook "The Syrian Revolution 2011" anunció el conocíu como Día de Cólera en febreru d'esi mesmu añu, esclusivamente n'inglés, como tolos conteníos. Cuando entamó rinchar emplegaron l'árabe, pero demostrose bien lo qu'había. Esa mesma convocatoria foi espardida por Al-Yazeera. Nun tuvo nengún ésitu. El Mundo, pela so parte, faló de grandes movilizaciones, cosa desmentida pola CNN, yá que dicíen los organizadores que pasara pal siguiente mes.








Otru exemplu foi el de la bloguera lesbiana, opositora y siria, Amina Abdulah, que la detuviera l'exércitu y la torturala por criticar al gobiernu d'Al-Assad. Pero a diferencia de dellos casos, como'l de Zaina Hosni, que salió pela tele porque la oposición, Human Rights Watch y Amnistía Internacional la dieron por secuestrada, torturada, asesinada y tarazada en cachos depués, ella nunca pudo salir pola tele, nunca la conocimos en persona, porque nin yera lesbiana, nin muyer, nin siria. Yera un estadounidense partidariu de les fuercies antigubernamentales llamáu Tom McMaster. La semeya emplegada yera la d'una moza croata.








Los casos de manipulación de vítimes son munchos y nun podemos velos toos, pero vamos ver ún de los más llamativos. En Latakia, na zona costera, hebo movilizaciones a la escontra del gobiernu. Al-Assad dixo personalmente a la policía que nun emplegare armes de fueu si hubiere que disolvela. La seguridá del Estáu salió a la cai solo con porres. Los manifestantes pacíficos sacaron armes de fueu, asesinaron a 12 policíes y mancaron de gravedá a otros tantos. Los medios occidentales falaron de que'l gobiernu ficiere un bombardéu naval sobro la ciudá. Ensin comentarios.
Too esto xunta que s'empleguen imáxenes de conflictos n'otros países como si foren en Siria, al descubrimientu de la Intelixencia Rusa de qu'esisten llaboratorios d'imaxes en Hamburgo y nel Líbano y la formación de bandes armaes financiaes por la OTAN (según wikileaks) y probablemente por Turquía también, faen que la credibilidá de los opositores baxe a cero. Teamos d'alcuerdu o non con Bashar Al-Assad y col gobiernu siriu, ye evidente qu'esiste una campaña a la escontra del antiimperialismu. Como diz Eduardo Luque nel númeru caberu d'El Viejo Topo; "dicir nin OTAN nin Al-Assad ye dicir, na práutica, sí a la OTAN".








Testu propiu del Blogue marxista y nacionaliegu "Estratexa y Táctica".