jueves, 26 de marzo de 2009

La sentecia a "Fer" yá ye firme

El Fiscal nun recurre los 10 meses de conderga al independetista.

Pasau’l plazu de 5 dies dende que la sala 4ª de l’audiencia nacional española notificara a Fernando González la so conderga a 10 meses de cárcele, inhabilitación especial pal drechu de sufraxu pasivu mentantu que dure la conderga y a los pagos de les costes del xuiciu, el fiscal, Miguel Angel Carballo Cuervo, nun vién de presentar recursu dalu, colo que la sentencia pasa a ser firme, según informó'l muerganismu antirrepresivu popular "Sofitu".

La defensa de Fer solicitará agora la suspensión de la conderga al nun ser esta mayor de dos años y nun tener antecedentes penales el condergáu. Esti tramite xudicial vién tardando en resolvese unos dos meses y evitaria, de concedese, que Fer volviese a prisión a cumplir los 198 dies que-y quedaríen de pena. Tamién tán a l’aspera que nesi plazu devuelvan los 10.000€ de fianza depositaos p’algamar la llibertá provisional de Fer.

Anque dende SOFITU nun se tá d’alcuerdu con esta conderga, "al nun poder aceutar que dengún tribunal d’esceición español xulgue nin muncho menos condergue a un ciudadanu asturianu", esta sentencia, afiten, "vién a desfacer el montaxe politicu-mediaticu-policial que Fer careció dende la so detencion fasta’l mesmu xuiciu".

Nesti sen, dende SOFITU va entamar una rueda de prensa pública nel momentu en que la suspensión de la conderga seya firme, "na que Fer, con una sentencia firme na mano volvera denunciar públicamente a los responsables d’esta criminalización y d’esta persecución, y volvera demostrar con prebes y la sentencia lo que los terroristes de la política , la prensa y los pistoleros con placa inventaron p’acusalu de ser lo qu’ellos son."

Encierru na Universidá d'Uviéu en solidaridá colos militantes contra boloña represaliaos

Un garrapiellu d'estudiantes de l'Asamblea asturiana contra'l Plan Boloña enzarráronse nel Edificio Históricu de la Universidá d'Uviéu en solidaridá colos estudiantes catalanes "víctimes de la represión". Según recueye Europa Press un voceru de los encerraos declaró que se trata d'un "encierru simbólicu" que podría alargarse "ún o dos díes".
El voceru de los enzarraos desplicó que nun ye pripiamete un "actu contra Boloña, sinon d'un acto contra la represión que sufren los que s'oponen a Boloña" y amuesó la so soldariedá colos estudiantes catalanes que s'enzarraran nel claustru y los cerca de 40 estudfiantes feríos tres la carga policial nuna movilización. La Asamblea asoleyó un comunicáu desplicativu que reproducimos íntegru darréu:

Lxs estudiantes de la Universidá d'Uviéu, organizaxs n'asamblea, manifestamos la nuestra refuga énte los fechos intolerables ocurríos en Barcelona'l miércoles pasáu 18 de marzu.

Tres de cuatro meses d'encierru na Universitat de Barcelona, en protesta pola aplicación del Espaciu Européu d'Educación Superior, lxs estudiantes ellí trancaxs fueron desagospiaxs violentamente, a manos de los mossos d'esquadra, col preste del rector Didac Ramírez y el mandáu de Joan Saura y Josep Huguet, conseyeros d'Interior y d'Universidaes respectivamente. Nes manifestaciones postreres siguió la fola represiva; la policía autonómica agredió tamién a transeuntes y periodistes, acabando la xornada con decenes de deteníxs.

Queremos denunciar esta política represiva desendolcada contra cualesquier movimientu contestatariu. Énte la crisis sistémica d'esti capitalismu xabaz agudícense les contradicciones que valen de xida pal usu desproporcionáu de la fuercia en ficies de la “paz social”. Somos conscientes de qu'esto nun ye un fechu aisláu y de qu'esta política tien l'oxetivu d'acabar con toa disidencia contra la mercantilización progresiva de los servicios públicos (sanidá, enseñanza...).

D'esta miente, condenamos les actitues represives al tiempu que desiximos:

La dimisión de los conseyeros Joan Saura y Josep Huguet, del nefastu director de los mossos Rafael Olmos y del rector Didac Ramírez.

La puesta en llibertá ensin cargos de lxs imputaxs.

El cese de la criminalización por parte de la Conferencia de Rectores d'Universidaes Españoles (CRUE).

Que la CRUE en xeneral y el rector de la Universidá d'Uviéu Vicente Gotor en particular denuncien la violencia policial.

Pesie a estos intentos d'acallar la llucha contra la imposición del EEES, esti ye un movimientu que ta atropando cada vuelta más fuercia. Lxs estudiantes de la Universidá d'Uviéu, solidarixs colxs compañerxs de Barcelona, al empar que lxs estudiantes del restu del Estáu, vamos siguir movilizándomos. Esti encierru nel rectoráu ye un pasu más na llucha contra la implantación del Plan Bolonia.

Asamblea d'Estudiantes contra l'EEES d'Asturies.