jueves, 24 de marzo de 2011

Este sábadu preséntase Conceyu Abiertu por Xixón.

Conceyu Abiertu por Xixón preséntase esti sábadu 26 de marzu a las 12:00 hores nun actu públicu que se va cellebrar en la Campa Torres.

Darréu, a les 13:30 hores, cellebrárase una espicha nel Centru Social L’Ayalga, asitiáu na cai Prendes Pando, 11, a la que tola sociedá xixonesa y asturiana ta convidada.

Nesti actu quieren presentase les propuestes p'ameyorar la situación del conceyu y de la política municipal de cares a la relación alministración-ciudadanía, siempres dende la perspectiva de braera democracia popular.

Fonte: http://www.conceyuabiertu.org/

Unos 2.000 estudiantes manifiéstense n'Uviéu


Unos 2.000 estudiantes universitarios tomaron ayer el cientru d'Uviéu na manifestación más numberosa de los últimos años.

Convocaos poles asamblées d'estudiantes de la Universidá estudiantes de toles facultaes de la Universidá concentráronse na Plaza d'España pa llueu aniciar un percorríu que los llevaría hasta les puertes de la Xunta Xeneral primero y al claustru del Edificiu Históricu de la Universidá dempués, onde finó la movilización estudiantil contra'l Plan Boloña.

Les Asamblées d'Estudiantes movilícense contra «un modelu universitariu hostil que quita fondos pa beques y los sostituye por préstamos» o que «impón un endurecimientu brutal del Réxime de Permanencia» o que supón «la espulsión de la Universidá pa quienes nun puean permitirse una dedicación esclusiva», ente otres munches custiones. Tamién hebo profesores que sofitaron la protesta "En defensa de la Universidá pública'

El rector Vicente Gotor y la vicerrectora Paz Suárez Rendueles, recibieron a una nutrida delegación de representantes estudiantiles. Gotor comprometióse a «contratar profesoráu pa desdoblar grupos en casu de masificación» y a estudiar el Reglamentu de Permanencia col Conseyu Social, además de a revisar planes d'estudios y títuloseos que se suprimieren optatives. Gotor amosó la so "preocupación polos precios públicos de los créditos", anque dixo que yera competencia del "Principado" que la xubida del preciu de la matrícula fore esti cursu un 5,5% el másimu permitíu.

Fonte: Infoasturies.