domingo, 10 de junio de 2012

L'estáu español, rescatáu pol FMI y la Xunión Europea

Hasta 100.000 millones d'euros de rescate.

El gobiernu español presidíu por Mariano Rajoy solicitó a los sos socios de la Xunión Europea el rescate del so sistema bancariu, tres dellos díes d'incertidume al respeuto, y numberoses presiones de les principales potencies de la Xunión Europea. Asina, la XE, pon a dimposición del estáu español un préstamu d'hasta 100.000 millones d'euros, a cambiu de restricciones, perda de soberania, ya intervención na so economía, a lo menos na estaya bancaria, anque too paez indicar que la influyencia de les instituciones de la XE llegará más a fondu.

Amás, el Fondu Monetariu Internacional tamién intervendrá nel procesu, según dicen, en llabores de supervisión de la economía estatal, qu'agora puede emplegar hasta 100.000 millones destinaos a aquelles entidaes bancaries que lo necesiten. Poro, l'estáu español ye'l cuartu interveníu pola XE y el FMI, tres Irlanda, Portugal y Greciam, coles sos repercusiones direutes nel nuesu pais.

FONTE: Infoasturies

Darréu entama la campaña "España ye crisis"

Nueva campaña de la organización de mocedá pa "denunciar la grave situación que sofre Asturies y la mocedá del país".

Darréu vien d'anunciar l'entamu d'una nueva campaña entitulada "España ye crisis", col enfotu de "denunciar les inxustes y agresives imposiciones capitalistes que ta sufriendo Asturies del Estáu Español, imposiciones les cuales nun faen otra cosa que fundir al Pueblu Asturianu aínda más y desaniciar lo pocu que queda n'Asturies d'actividá económica y llaboral". Poro, dende la organización independentista atalanten que "la mocedá va ser el coleutivu más desfavorecíu y feble gracies a les imposiciones que ta viviendo'l nuesu país de les grandes estructures del neolliberalismu más radical: L'Estáu Español, la Xunión Europea, Banco Central Europeu o'l Fondu Monetariu Internacional".

Con esos argumentos afiten "qu'España ye la nuesa crisis, yá que ye'l Reinu d'España, cola so cadarma estatal la instrumentalización perfecha de les agresiones a los drechos sociales y políticos de los y les trabayadores que quieren vivir y trabayar n'Asturies. Ye tamién España l'instrumentu que tan emplegando los grandes poseedores de capital pa facer pagar la so crisis capitalista al Pueblu Trabayador y de pasu desaniciar el pocu nivel de democracia qu'esistía. En definitiva, ye España quien impón a los pueblos primíos que tien secuestraos midíes alloñaes de les necesidaes de la gran mayoría social, midíes más bien averaes a los intereses de los grandes monopolistes y capitalistes, los mesmos que remanen l'ámbitu políticu, social, mediáticu y por supuestu económicu. Les menacies d'intervención del Estáu Español pa con Asturies nun son más qu'una escalada de les agresiones del gran capital, agresiones les cuales, dientru del Estáu Español, nun puen ser entendíes al marxe de la situación d'opresión nacional que vivimos dellos pueblos".

Por too ello, Darréu camienta "una solución a esta grave situación social y económica que traviesa Asturies: la soberanía política y económica del país. Ensín esa necesaria soberanía pa la nuesa patria nun vamos aparar enxamás les imposiciones de los grandes poderosos, los mesmos que quieren siguir calteniendo esti capitalismu en crisis y qu'axiten la bandera del españolismu más reaccionariu".

Pa finar, la mocedá soberanista llama "a la mocedá asturiano a participar con nós d'esta campaña pa construyir la nuesa soberanía como país, la cual permita al Pueblu Trabayador Asturianu tener autonomía y llibertá pa desendolcar un modelu social, económicu y políticu al serviciu de les necesidaes de los y les trabayadores".

FONTE: Infoasturies