domingo, 18 de noviembre de 2012

Conceyu Abiertu por Mieres pide la llibertá del deteníu n'Uxo

L'arrestáu foi llamáu a declarar nel xulgáu de Mieres acusáu de "terrorismu y atentáu contra l'autoridá".

Conceyu Abiertu desixió la lliberación del deteníu n'Uxo cuando participaba nun piquete informativu durante la xornada de fuelga xeneral del día 14 y que foi llamáu a declarar nel xulgáu de Mieres na mañana d'ayeri acusáu de "terrorismu y atentáu contra l'autoridá".

Tres prestar declaración, la Fiscalía desestimó los cargos anteriormente mentaos, pero caltién qu'esta persona incurrió en "desórdenes públicos" y soliciten una pena de cárcele d'ente 6 y 36 meses.
La formación llama "a la ciudadanía d'esti conceyu y d'Asturies a tresmitir la so solidaridá col compañeru deteníu ayeri" y desixe la absolución ensin cargos pola dinámica de "represión indiscriminada que vivimos nel 14P".

"Enviendo esta doble forma de midir y manexar la situación dende'l poder políticu y policial atalantamos como de xusticia y democráticu'l pidir la total absolución de los compañeros deteníos ayeri y la retirada de los cargos que-yos imputen".

FONTE: Queyeho.com

Darreú pidió l'absolución de tolos deteníos el 14P

Darréu fizo públicu'l sofitu a "les persones que fueron prindaes pola policia española n'Asturies. Primeru de too queremos tresmitir la nuesa solidaridá y llamar a la mocedá asturiano a facer lo mesmu p'asina amosar que la mocedá nun va dexar soles a estes persones imputaes".

Dende Darréu desixen "l'absolución dafechu d'estes persones, ye dicir, la llibertá total y ensín cargos pendientes. Nuna situación onde los lladrones y esplotadores faen lo que-yos peta y salten la so propia llei ensín consecuencies, vemos como les persones de clas trabayadora topen cada pocu cola represión de les fuercies d'ocupación españoles n'Asturies. Les persones que piden un futuru que mos tan ñegando sistematicamente dende los despachos de poder políticu y la oligarquía son víctimes de la represión más descomanda".

Despliquen dende Darréu que "nesta xornada de fuelga n'Asturies la policía detuvo a delles persones queriendo imputa-yos cargos propios d'un montaxe policial facista, agredió a decenes de persones y provocó de manera continua al Pueblu Asturianu pa tratar asina de crear conflictu y criminalizar la rempuesta social. incluso antidisturbios españoles quinxeron entrar a bas de golpes na Casa Sindical de Xixón, sitúación qu'enxamás pasó dende los tiempos de Franco. Toos estos fechos antidemocráticos y reaccionarios fueron orquestaos pol Delegáu de Gobiernu Gabino de Lorenzo, quien dende la solombra ta tratando d'amedrentar, condergar y encarcelar a la disidencia asturiana. Nesti sen, pidimos la dimisión de Gabino de Lorenzo".

Pa finar, manifestaron que "el capitalismu español cada vuelta va mostrase más agresivu n'Asturies y nel restu l'Estáu, frutu de la so actual situación de debilidá y evidencia. L'Estáu Español enxamás atendió a razones y menos en situaciones asina. Poro, tenemos de tener nidio que ye clave nesti momentu exercer la solidaridá activa con toles persones que tan siendo represaliaos y les que van venir y tar soyertes. Va siguir evidenciandose que l'aición policial, al serviciu de la oligarquía española y los políticos que la representen, va escontra los intereses del Pueblu Trabayador Asturianu. Siendo nós más, siendo la gran mayoría social tenemos de decatanos que ye necesariu si queremos construyir un procesu democráticu n'Asturies pidir la retirada de les fuercies policiales represives y d'ocupación d'Asturies. Dende Darréu hai muncho tiempu que llevamos reclamando esta midía, pues estes fuercies represives namás sirven a los porgüeyos de los capitalistes pero enxamás a los del Pueblu".

Fonte: Infoasturies

Rueda prensa de los sindicatos de clas d'Asturies


Por mor de la xabaz represión del 14 payares.