viernes, 4 de marzo de 2011

Darréu entama les III Xornaes “Trabayadora Güei, Trabayadora Siempres”


El prósimu día 12 de marzu, Darréu entama les III Xornaes “Trabayadora Güei, Trabayadora Siempres”. La organización de mocedá independentista ufierta delles actividades empobinaes na llucha escontra’l patriarcau ya’l modelu de sociedá vixente como un mural reivindicativu, proyeición d'un documental, una charra alderique y una espicha pa zarrar les xornaes.

El mural va facese en Sotrondiu y el restu d’actividaes van desendolcase na tarde del día 12, nel Centru Social L’Ayalga de Xixón, de magar les 17:30 hores.La proyeición del documental "Esclaves del sexu" que narra delles hestories de muyeres que tuvieron que prostituyise en distintos países europeos víctimes de los malos tratos, de les amenaces y de les continues violaciones executaes con estrema crueldá. Un documental empobináu a denunciar el negociu del tráficu de muyeres pa la so esplotación sexual.

Dempués ta programada una mesa redonda - charra - alderique compuesta por persones de diferentes organizaciones y coleutivos. Ésta, tará orientada a falar sobre la situación de los movimientos feministes y les diferentes visiones del feminismu. Analizaranse temes como la hestoria de los movimientos feministes, la la llucha escontra’l patriarcáu, el feminismu revolucionariu, la violencia machista, el negociu entre otros. Pa finar les xornaes habrá una espicha a precios populares.