martes, 20 de marzo de 2012

Partido da terra: Pangalleguismu agresivu y anti-asturianu.

Equí podemos ver a componentes del Partido da Terra, que se presenta a les eleiciones del 25 de marzu a la Xunta Xeneral d'Asturies pola circunscripción occidental cola so bandera nacional detrás. Contrasta esta semeya coles sos declaraciones y comunicaciones en medios de prensa asturianos demientres tola campaña eleutoral. Ye bien murnio'l xuegu que ta faciendo esta marca blanca de los seutores más reaccionarios y anexonistes del frayáu BNG nel nuesu país.
Ca persona ye llibre de pensar lo que-y pete, pero sinceramente'l nacionalismu asturianu ( en tol so conxuntu y con tola so heteroxeneidá) yá ta tardando en dar una rempuesta xunitaria a esta agresión a la nuesa soberanía nacional y a la solidaridá ente pueblos en llucha. El nuesu territoriu asturianu merez respetu y esta xente nun ta respetando la nuesa nación. Y nun se trata d'entrar n'alderiques chovinistes y territorialistes, pero ye que yá que quieren imponer les llendes gallegues más allá del Eo que lo digan de frenti, que nun seyan falsos y falses.

¡Nin colonialismu español nin anexionismu gallegu!

¿Por qué votar a la formación política Andecha Astur el prósimu 25 de marzu?

  • Porque ye la única candidatura de les presentaes nel país que nun tien dengún problema a la hora de referise a Asturies como una nación estremada, y polo tanto, desixe como formación patriota unos drechos nacionales qu'entiende que-y cuerresponden al Pueblu Asturianu. Poro, podemos falar d'Andecha Astur como única organización del país qu'asume'l problema nacional qu'hai y quier da-y solución d'una forma democrática, popular y ensín medies tintes.
  • Porque ye firma defensora de la llingua asturiana en tol territoriu nacional, reconociendo la heteroxeneidá de la mesma pero oponiéndose de forma firme a les estratexes pangalleguistes que ciertos seutores del nacionalismu gallegu lleven alantre cola escusa de la fala o l'eo-naviegu. Amás, entiende que l'únicu pasu que pue da-y vida nel futuru a la llingua'l país ye la completa oficialidá de la mesma, fuxendo de reformes llingüístiques que nun lleven a dengún puertu y midies minimalistes y folclóriques que nun van salvar l'idioma.
  • Porque entiende que la crisis económica qu'anguañu vivimos ye una crisis capitalista y que la salida a esa situación ye la soberanía nacional d'Asturies y una alternativa de bas socialista revolucionaria al capitalismu. Amás, nun ñega como organización que n'Asturies llevamos más de 30 años de crisis estructural, cosa que nun reconocen munches de les organizaciones que presenten candidatura.
  • Votar Andecha Astur ye un votu anticapitalista, socialista y revolucionario. Ye un votu al serviciu del Pueblu Trabayador Asturianu y non al serviciu de la oligarquía española o pseudo-asturiana. Andecha Astur defendi la realidá de división social ente clases sociales, al contrariu qu'otres formaciones que se dicen d'izquierda alternativa pero que tan amarraes por un mensaxe reformistam que nun ye daveres revolucionario nin busca tresformar la realidá.
  • Andecha Astur fexo demientres estos años un llabor pervaloratible nel campu de la defensa ecolóxica del país, denunciando situaciones d'especulación y maltratu de la fauna y flora del país. Votar Andecha ye votar a favor de la preservación de la ñatura y contra les polítiques del formigón. Ye votar a favor del turismu caltenible, y non del modelu que la FSA y depués FAC impulsaron, murniamente asemeyáu al modelu mafiosu marbellí y de Costa Brava.
  • Porque la organización AA si qu'asume de verdá otra forma de facer política, puxando poles sestaferies, los conceyos abiertos y la democracia participativa. La inclusión d'AA nes istituciones ye col envís de facer contra-poder, nunca asumir el mundu de los grandes gurus de la política de corbata y chofer. Poro, votando a Andecha Astur nun tas dando un votu personalista, sinon que tas faciendo qu'amplios seutores ya esmolecimientos del pueblu entren nes istituciones d'una vegada por toes, ensín cuestiones triviales, sinon cuestionando tola realidá d'una forma sincera, crítica y superadora.
  • Depositar el votu p'Andecha Astur val más que nun votar, votar en blanco o votar nulu. L'abstención, por mui organizada que la quiera pintar muncha xente siempres beneficia a los poderosos, polo que una opción como Andecha Astur fai dañu, una organización armada de ganes de defender el país con munchu trabayu militante y coherente y tresformador mensaxe.
  • Porqu'Asturies lleva en manes de traidores, corruptos, personaxes ensín escrúpulos y facistes más de 30 años y yá ye hora de dar una vuelta de tuerca, poro, da-yos onde más-yos duel: VOTA ANDECHA ASTUR.

Seis de los diez partíos más votaos n’Asturies lleven la oficialidá nel so programa eleutoral

Iniciativa pol Asturianu señala, tres repasar tolos programes eleutorales de los partíos que se presenten al 25-M, que seis de los diez más votaos lleven la oficialidá nel so programa. UPyD ye l’únicu que se manifiesta contrariu dafechu.

Les formaciones qu’apuesten pola oficialidá nos sos programes son Izquierda Xunida, Bloque por Asturies-UNA-LV-GV, Ideas-Hartos.org, Equo-LV, Andecha Astur, PCPE, URAS y Partido da Terra Eo-Navia. Mentes, FSA-PSOE, PP y Foro de Ciudadanos, trés de les cuatro organizaciones con representación na Xunta Xeneral, siguen ensin apoyala, “anque inclúin cada vegada más acciones empobinaes a la normalización del idioma”, destaquen dende Iniciativa pol Asturianu. Inclusive, hasta’l MSR, únicu partíu d’estrema derecha que se presenta a les eleiciones por Asturies, sorprende cola inclusión de la llingua asturiana na so propaganda eleutoral repartida per Xixón.

“Dende Iniciativa pol Asturianu recordamos que les encuestes sociollingüístiques demuestren que más del 60 por cientu de los asturianos apoyen que l’asturianu se convierta en llingua oficial n’Asturies, polo qu’entendemos que tolos partíos habríen responder a esta demanda social que ye la ferramienta de la oficialidá, imprescindible pa que podamos conservar l’importante patrimoniu cultural y económicu que ye l’asturianu”, aseguren

Fonte: Asturies.com