martes, 22 de marzo de 2011

CSI y Conceyu Abiertu falaron sobre la crisis económica y la xunidá d'aición dende la esquierda


Na tarde d'esti llunes 21 de marzu cellebróse na Casa Sindical de Xixón una xunta de representantes de la executiva de la Corriente Sindical d'Izquierda (CSI) y de la xunta nacional de Conceyu Abiertu. Nesa xunta tratáronse una perinteresante bayura de temes, dende les polítiques gubernamentales que tienen como oxetivu’l convertir Asturies nun parque enerxéticu en función de planificaciones estatales, hasta la necesidá urxente de desendolcar dinámiques unitaries de too tipu, que fructifiquen n'espacios coleutivos d'alderique y aición pa la defensa eficaz de los intereses de clase de los y les trabayadores asturianos/es.

Tamién esistieron coincidencies al rodiu de que la presencia institucional tien que ser fundamentalmente un altavoz al serviciu de los movimientos sociales de base dientru d’una estratexa de confrontación belixerante cola clase política que gobierna Asturies.

Na semeya: Samuel Fernández, secretariu xeneral de la CSI, y Javier Cubero, coordinador llocal del Conceyu Abiertu por Xixón.

Fonte: Infoasturies