jueves, 17 de marzo de 2011

Namás los especuladores amenacen los drechos sociales


RACISMU: Concentración contra l'actu del partíu facista Frente Nacional n'Uviéu

El partíu neonazi Frente Nacional tién previsto facer una concentración na Plaza la Escandalera d'Uviéu el prósimu sábadu 19 de marzu a les 18:30h baxo'l lema: "Por los derechos sociales, por la seguridad de los españoles y contra la inmigración". Como actu de refuga, la Ruta contra'l Racismu y la Represión y otres organizaciones convoven el mesmu día a la mesma hora delantre'l Teatru Campoamor d'Uviéu.

Enantes d'esa concetración, el vienres 18 a les 11:30h, ta convocada una rueda de prensa na Plaza La Escandalera pa denunciar la complicidá ente les polítiques del gobiernu y la violencia de los grupos facistes.

Fonte: www.csi-asturies.org

Preséntase Conceyu Abiertu por Samartín


Esti sábadu 19 de marzu va cellebrase l'actu de presentación pública de Conceyu Abiertu por Samartín del Rei Aurelio. La presentación de la plataforma ciudadana llocal va facese nel salón d'actos del Centru Social de L’Entregu a les 12:00 hores y, nelli, va desplicarase qué ye Conceyu Abiertu por Samartín y van tratase delles problemátiques del Conceyu.

Según informen dende Conceyu Abiertu esta presentación oficial "anicia'l procesu de constitución formal de Conceyos Abiertos en distintos conceyos del país" como Gráu, Xixón, Noreña, Villaviciosa o Llangréu onde la conformación de les plataformes yá ta avanzada y n'otros conceyos onde'l procesu ta entamando.

Fonte: Infoasturies

Protestes de los pescadores


Cortes de carretara con barricaes en Cuideiru.

Los marineros asturianos que se dediquen a la pesca de la xarda volvieron cortar la carretara N-632 na so segunda xornada de protestes pol pieslle anticipáu de la costera de la xarda. Los marineros corten el tráficu a la altura de Las Dueñas (Cuideiru) y aseguren que la midida llévalos a un espediente de regulación d'empléu qu'afectaría a más de 300 trabayadores del sector.

Los trabayadores del mar vienen movilizándose y yá ficieron una concentraron de protesta n'Avilés y protagonizaron otros cortes des carreteres en Navia y Cuideiru.